رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان تاکید کرد:

لزوم بهره مندی از ابزارهای نوین ارتباطی در روابط عمومی های خوزستان/ارتباط دو سویه میان مردم و مسوولان تقویت شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۱:۲۱
کد خبر: ۹۳۱۱۵۲
لزوم بهره مندی از ابزارهای نوین ارتباطی در روابط عمومی های خوزستان/ارتباط دو سویه میان مردم و مسوولان تقویت شود
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: باید از پتانسیل بالای حوزه خبر و روابط عمومی های استان در راستای تغییر رویکرد اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی با محوریت تقویت ارتباطات دو سویه میان مردم و مسوولان بهره برد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در این نشست اظهار کرد: دوران فعلی با توجه به گسترش ابزارهای اجتماعی و شبکه های مجازی و پیدایش فضای غیر رسمی در اطلاع رسانی سخترین مقطع برای کار در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی شده است.

سعید رضوانی افزود: در نتیجه باید توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به این مهم بیشتر شود و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و حضور در شبکه های اجتماعی از سوی دستگاه ها و ادارات دولتی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: امروزه روابط عمومی ها علاوه بر کار اطلاع رسانی در زمینه اطلاع یابی از موضوعات مختلف و همچنین رفع شبهه در خصوص تصمیمات و ایجاد زمینه گفت و گوی اجتماعی میان شهروندان و مدیران، مسوولیت ویژه و مهم دارند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان بیان کرد: هشتمین کنفرانس روابط عمومی ها با موضوع مدیریت اطلاع رسانی و اقناع در بازسازی پسابحران و پیشگیری از مخاطرات بعدی با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

رضوانی در پایان اضافه کرد: استان خوزستان از لحاظ نیروی انسانی در حوزه خبر و اطلاع رسانی و روابط عمومی در سطح کشور از پتانسیل بالا و قابل قبولی برخوردار و خواستگاه روابط عمومی در کشور است، به این ترتیب باید از این پتانسیل در راستای تغییر رویکرد اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی با محوریت ارتباطات دو سویه میان مردم و مسوولان استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز