داستان ترانه"کیو ۲۸" در آبادان به روی صحنه می‌رود

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۷:۲۴
کد خبر: ۹۳۱۷۲۷
داستان ترانهکیو ۲۸ در آبادان به روی صحنه می‌رود
گروه داستان، ترانه"کیو 28" بیستم آذر ماه امسال در آبادان به روی صحنه می‌رود.

امین جوکار امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این اجرا عاشقانه‌های خاطره‌ساز آبادان در قالب داستان و ترانه برای مخاطبان اجرا می‌شوند.

نویسنده و روای داستان‌های کیو 28 با اشاره به اینکه صدابردار این اجرا مهیار نفیسی است، گفت: مهدی عباسی خواننده اجراها است، سرپرستی گروه موسیقی برعهده اسماعیل حسینی‌ست و دانیال دانشور و سید حسین موسوی؛ سازهای کوبه‌ای، محمود قلعه گلاب؛ گیتار و پیانو و طه علیخانی برای گروه ویولن می‌نوازند.

سرپرست گروه ترانه-داستان کیو 28 با اشاره به اینکه کارگردانی هنری این برنامه بر عهده سهراب منصوری است افزود: حامی مالی اجرای بیستم آذر گروه کیو 28 را بنیامین علیزاده از دوستان قدیمی بنده بر عهده دارد که صرفا به خاطر علاقه به آبادان و هنر این شهر هزینه‌ها رو تقبل کرده که این حضور قابل تقدیر است.

این فعال حوزه داستان، محمد عباسی را عکاس گروه و میلاد کارگر را به عنوان گرافیست مجموعه معرفی و بیان کرد: امین اتمان‌زاده، ترانه‌سرای گروه است و با بیان بومی خود ترانه‌های این مجموعه را نوشته و داریوش اسماعیلی نیز ملودی آهنگ‌ها را ساخته است.

او ادامه داد: چهار داستان و پنج ترانه در روز 20 آذر اجرا می‌شوند که دو داستان و دو ترانه برای نخستین بار در آبادان به صورت زنده به روی صحنه می‌روند.

جوکار در پایان اضافه کرد: بلیت فروشی اجرای کیو 28 از امشب(سه شنبه) در محل تئاتر شهر آبادان آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است که این برنامه در روز یادشده در دو سانس ساعت 19 و 21:30 در محل تئاتر شهر آبادان(ابتدای خیابان یک احمدآباد روبروی پارک پرندگان) اجرایی می‌شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز