فولاد خوزستان ۱ - پارس جنوبی جم ۰؛

فولاد باز هم با کاپیتان برد/باخت پارس جنوبی در فولاد آره نا

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۸:۳۱
کد خبر: ۹۳۴۳۲۶
فولاد باز هم با کاپیتان برد/باخت پارس جنوبی در فولاد آره نا
شاگردان نکونام در یک بازی خانگی توانستند تیم پارس جنوبی جم را با یک گل شکست دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهاردهم میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر مهمان خود را شکست داد.

شاگردان نکونام همچون هفته های گذشته امروز نیز در دیدار با تیم پارس جنوبی جم از همان ابتدا یک رقابت تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بودند.

در همین راستا تلاش فولادی ها در همان ابتدای این دیدار نتیجه داد تا در دقیقه 12 با ارسال وحید حیدریه از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر ایوب والی این توپ به گل تبدیل شد تا فولاد را در همان ابتدا از مهمان پیش بیندازد.

در ادامه هر چند شاگردان نکونام بارها تا محوطه جریمه پارس جنوبی پیش رفتند اما موفق به گلزنی مجدد نشدند. از طرفی شاگردان کمالوند نیز در اواخر نیمه اول و در مواقعی از نیمه دوم  موقعیت هایی را بر روی دروازه میزبان خود ایجاد کردند اما آنها هم نتوانستند توپی را از خط دروازه فولاد عبور دهند.

به این ترتیب فولاد خوزستان در وزشگاه زیبای فولاد آره نا و در حضور 700 هوادار، با یک گل برنده دیدار جنوبی ها شد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، ایوب والی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد(86- وحید نامداری)، صابر حردانی(78- مهرداد هدایتیان)، حسن بیت‌سعید(90- ابراهیم سلجوقی) و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاده بود.

همچنین فرناندو دخسوس، علی عبدالله‌زاده، نیما انتظاری، بابک حاتمی(54- متین کریم‌زاده)، مهدی ترکمان، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، ایمان باصفا(59- محمد نوری) و رضا خالقی‌فر بازیکنان فراز کمالوند در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمد رضا اکبریان و کمک‌ محمدرضا مدیرروستا و مهدی الوندی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده خداداد افشاریان بود.

در این دیدار محمد آبشک(25)، وحید نامداری(87)،  وحید حیدریه(89) و لوسیانو پریرا(3+90) از فولاد  از فولاد کارت زرد داور را دریافت کردند.

همچنین روح‌الله سیف‌اللهی از فولاد و فریبرز گرامی از پارس جنوبی بازیکنان محروم این دیدار بودند.

در پایان این دیدار تماشاگران حاضر در استادیوم با صدا زدن نام شیمبا، با او بابت فوت برادرش ابراز همدردی کردند و شیمبا در حالی که چشمانش اشکبار بود با تعظیم کردن از تماشاگران تشکر کرد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در پایان هفته چهاردهم با 23 امتیاز موقتا در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز