عیسی در بندر به صدر گلزنان رسید؛

تساوی ایچ های کروات از روی نقطه پنالتی/صنعت نفت آبادان ۱ - شاهین شهرداری بوشهر ۱

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۴:۰۶
کد خبر: ۹۳۴۸۲۰
تساوی ایچ های کروات از روی نقطه پنالتی/صنعت نفت آبادان ۱ - شاهین شهرداری بوشهر ۱
شاگردان کروات دو تیم صنعت نفت آبادان و شاهین شهرداری بوشهر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در دو هفته اخیر توانست 6 امتیاز کامل دیدارها را کسب کند، در هفته چهاردهم مهمان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بود که در پایان با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت داد.

طلایی پوشان آبادان همچون هفته های گذشته، امروز نیز در دیدار با تیم شاهین شهرداری بوشهر در هوای بارانی و در ورزشگاه امام علی در حضور 2500 تماشاگر، از همان ابتدا یک رقابت تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بودند.

در طول نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی را ایجاد کردند که سهم صنعت نفت بیشتر از میزبان خود بود. این روند تا جایی ادامه یافت که بالاخره میلاد جهانی که پس از چند هفته در ترکیب صنعت نفت قرار گرفته بود، در دقیقه 44 با نفوذ به محوطه جریمه توپ به این بازیکن خوش تکنیک  رسید و ضربه این بازیکن به دست بهروز نوروزی تا داور نقطه پنالتی را به نفع آبادانی ها نشان دهد. در همین راستا عیسی آل کثیر همچون دیدار قبل پشت توپ ایستاد و توانست نخستین گل این دار و هفتمین گل خود را در لیگ برتر نوزدهم به ثمر برساند.

نیمه اول با تک گل آل کثیر به پایان رسید. نیمه دوم تنها فرصت بازیکنان میشو کریستیچوویچ بود که باید از یک باخت خانگی فرار می کردند. در همین راستا در دقیقه 82 حسین مالکی که توسط جعفر سلمانی در محوطه جریمه نفتی ها با خطا متوقف شده بود، با گلزنی از روی نقطه پنالتی برای شاهین بازی را به تساوی کشاند تا دیدار جنوبی های بندر نشین با تقسیم امتیازات، مساوی به پایان برسد.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار محمد دریس، محمد قریشی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مسلم مجدمی، مصطفی احمدی(55-ابوذر صفر زاده)، مهدی حنفی، عیسی آل کثیر، میلاد جهانی(66-محمود مطلق زاده)، طالب ریکانی(79-مهدی مومنی) و جعفر سلمانی را به میدان فرستاده بود.

همچنین ماکسیما، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری(88-امین مشایخ)، دانیال مومنی، مصطفی احمدی، حسن نجفی، حسین مالکی و صادق بارانی بازیکنان میشو کریستیچوویچ در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و کمک‌ امیر محمد داوددزاده ومحسن بابایی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده حامد صفایی بود.

در این دیدار مسلم مجدمی دقیقه(35) از صنعت نفت آبادان و مرتضی غلامعلی تبار(83)  از شاهین شهرداری بوشهر کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در پایان هفته چهاردهم با یک بازی کمتر و 23 امتیاز در جایگاه 6 لیگ برتر و شاهین شهرداری بوشهر با 6 امتیاز در جایگاه 16 قرار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز