نفت مسجدسلیمان ۲ - سایپا ۱؛

تارتار برنده نیمه مربیان/سایپا بازنده دیدار با نفتی ها شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۲:۰۱
کد خبر: ۹۳۴۸۲۸
تارتار برنده نیمه مربیان/سایپا بازنده دیدار با نفتی ها شد
شاگردان تارتار در مسجدسلیمان توانستند با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست دهند و به رتبه چهارم جدول لیگ برتر صعود کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته چهاردهم میزبان تیم فوتبال سایپا بود که در پایان با نتیجه دو بر یک مهمان خود را شکست داد و سه امتیاز خانگی را از آن خود کرد.

درست در دقیقه 38 پاس غلامعلی بیگی به رضا جعفری رسید تا با سوشا مکانی در یک موقعیت تک به تک اولین گل دیدار را به نفع سایپا به ثمر برساند.

در ادامه شاگردان تارتار که همچون هفته های قبل قصد باختن نداشتند، موقعیت هایی را بر روی دروازه سایپا ایجاد کردند، اما نیمه اول با برد شاگردان صادقی به پایان رسید.

نیمه دوم؛ نیمه مربیان اما همه چیز تغییر کرد، نفتی ها در زمین خود چیزی برای از دست دادن نداشتن و از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند تا بالاخره در دقیقه 50 در رفت و برگشت و روی غفلت مدافعان سایپا توپ به میرهادی میر جوان رسید و این بازیکن توانست گل تساوی نفتی ها را به ثمر برساند.

در ادامه شاکردان تارتار که نمی خواستند سه امتیاز دیدار را در خانه با سایپا تقسیم کنند، در دقیقه 85 پاس بلند پیام ملکیان را فرزاد حاتمی بالاتر با ضربه سر تماشایی زد تا توپ بعد از برخورد به تیرک، وارد درواز حامد فلاح زاده شود تا به این ترتیب نفت مسجدسلیمان برنده این دیدار شود.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی(49- سعید کریمی)، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، صادق صادقی(77- سعید آهنی)، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری، میرهادی میرجوان(60- فرشاد جانفزا) و فرزاد حاتمی را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد فلاح‌زاده، سعید لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری(84- محمد شریفی)، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده(80- حسین کامیاب)، رضا جعفری(65- آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی بازیکنان ابراهیم صادقی در مصاف با تیم نفت مسجدسلیمان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمد رضا اکبریان و کمک‌ سعید علی‌نژادیان و دانیال باشنده برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده حسن کامرانی فر بود.

در این دیدار حسین ابراهیمی(27)، سوشا مکانی(56) و فرشاد جانفزا(67) از نفت مسجدسلیمان و روزبه شاه‌علی‌دوست(56) از سایپا کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در پایان هفته چهاردهم با 22 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر و سایپا با 11 امتیاز در جایگاه 13 قرار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز