استاندار خوزستان بیان کرد:

برگزاری سمپوزیوم های علمی مایه رشد و شکوفایی دانشگاه می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۵۸:۲۹
کد خبر: ۹۳۵۲۴۶
برگزاری سمپوزیوم های علمی مایه رشد و شکوفایی دانشگاه می شود
استاندار خوزستان در چهارمین سمپوزیوم کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی گفت: برگزاری چنین سمینارهایی راه دانشگاه را به سمت درمان های جدید در حوزه پزشکی باز و در عین حال بودجه های جدیدی را برای پژوهش در حوزه سلامت فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در چهارمین سمپوزیوم کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین سمینارهایی مایه رشد و شکوفایی دانشگاه می شود و حرکت به این سمت راه دانشگاه را به سمت درمان های جدید در حوزه پزشکی باز و در عین حال بودجه های جدیدی را برای پژوهش در حوزه سلامت فراهم می کند.

او گفت: لازمه در این مسیر حرکت کردن این است که کلیه نهادهایی که در آموزش پزشکی دخیل هستند بروز باشند و این موضوع را به سمت کارهای گروهی پیش ببرند به طوری که استاتید رشته های پایه، بالینی و سایر رشته های مربوطه تنگاتنگ کنار هم کار کنند که به نتیجه ای قابل استفاده برسند.

استاندارخوزستان افزود: من امیدوارم که این سمپوزیوم ها که به همت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود به سمت پژوهش های علمی بزرگتر پیش برود و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این مسیر پیشرفت روز افزونی داشته باشد.

شریعتی در پایان بیان کرد: انشالله دانشگاه علوم پزشکی نقش علمی خود را در حوزه سلامت روز به روز بارزتر و برجسته تر کند و نقش بیشتری در حوزه آموزش پزشکی در سطح کشور ایفا کند و همچون گذشته به نخبه پروری بپردازد.

لازم به ذکر است که در این سمپوزیوم از زحمات دکتر عبدالمحمد کجف زاده تقدیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز