هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران؛

سومین باخت پالایش نفت در روز پر حاشیه داوری/پالایش نفت ۶۶ - ۷۲ شیمیدر

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۰:۲۳:۳۵
کد خبر: ۹۳۵۶۸۲
سومین باخت پالایش نفت در روز پر حاشیه داوری/پالایش نفت ۶۶ - ۷۲ شیمیدر
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دوازدهمین دیدار خود میزبان شیمیدر قم بود که در پایان با نتیجه 66 بر 72 نتیجه را به مهمانش واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دوازدهمین دیدار خود میزبان تیم شیمیدر قم بود که در پایان با نتیجه نزدیک 66 بر 72 در مقابل مهمان تن به شکست داد.

این دیدار که در سالن 17 شهریور برگزار شد؛ نفت کوارتر اول را با اختلاف نزدیک 14 بر 15 به مهمان خود واگذار کرد.

در ادامه شاگردان جوان و بومی هماد سامری با نتیجه نزدیک 17 بر 16 پیروز کوارتر دوم شدند.

حساسیت این دیدار به حدی بود که دو تیم در دو کوارتر اول پایا پای پیش رفتند و در مجموع با امتیاز مساوی 31 به رختکن رفتند.

شیمیدر که از بازیکنان با تجربه تر و خارجی برخوردار بود(تعدادی از این بازیکنان، سال گذشته در تیم پالایش نفت بودند)، توانست کوارتر سوم را با نتیجه 26 بر 20 به سود خود به پایان برساند.

دو تیم در کوارتر چهارم نیز پای پای پیش رفتند که در پایان با نتیجه 15 بر 15 به تساوی رسیدند، اما در مجموع تیم شیمیدر با نتیجه 72 بر 66 به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان با کسب 8 برد و سه باخت با 19 امتیاز در جایگاه پنجم و شیمیدر با 9 برد و سه باخت با 21 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال قرار گرفتند.

از حواشی این دیدار می توان به مصدوم شدن محمد رضا فلاحت از ناحیه مچ دست در کوارتر سوم اشاره کرد که منجرب به تعویض اجباری نفتی ها شد. این بازیکن در برخورد با آرن داوودی که سال گذشته بازیکن پالایش بود، مچ دستش آسیب جدی دید و به بیمارستان انتقال داده شد.

در طول این رقابت دو سرمربی و بازیکنان بارها به نحوه قضاوت این دیدار اعتراض کردند تا جایی که هُماد سامری در کوارتر سوم از بازیکنانش خواست تا از زمین بیرون بیایند.

محمد دریس و ناصر سالاری دو دروازه بان لیگ برتری تیم صنعت نفت آبادان نیز از تماشاچیان این دیدار بودند.

همچنین پیش از آغاز بازی از سوی امور ورزش پالایشگاه، از آرن داودی و مایک رستم پور که با همراهی شان، تیم پالایش نفت را در فصل گذشته در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کمک کردندریال با اهدای لوح و شاخه گل تقدیر کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز