سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

داوری های بدون تمرکز و سوت های پر اشتباه/برای تقویت تیم به جای بازیکن داور و ناظر لازم داریم/ما هم بسکتبال را بلدیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۳:۲۱
کد خبر: ۹۳۵۷۰۴
داوری های بدون تمرکز و سوت های پر اشتباه/برای تقویت تیم به جای بازیکن داور و ناظر لازم داریم/ما هم بسکتبال را بلدیم
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: در حال حاضر ملاک رقابت ها، خوب و بد تمرین کردن بازیکنان و آنچه در داخل زمین انجام می دهند، نیست، بلکه ملاک سوت سه نفری است(داورها) که بدون تمرکز و بسیار پر اشتباه قضاوت می کنند و نتیجه را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد سامری امشب پس از باخت تیمش مقابل تیم بسکتبال شیمیدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی به طور کامل تحت تاثیر بود، دلم نمی خواهد اینگونه تصور شود که بازی را می بازیم و بعد می خواهیم آن را به گردن داور بیندازیم به هیچ وجه اینطور نیست اما فکر می کنم در دیدارهای که پرتنش تر هستند، داورها باید با تمرکز بهتر و بیشتری کار قضاوتشان را انجام دهند که متاسفانه این دومین رقابتی است که می بینیم داورها بدون تمرکز و بی تفاوت کارشان را دنبال می کنند و نمی دانم چه باید بگویم.

او گفت: به نظر می رسد داورها تصورشان بر اینست که تنها آنان بسکتبال را می دانند و هیچ کس دیگری چیزی بلد نیست، در حالی که ما هم به اندازه کافی از بسکتبال شناخت داریم، خطاهای رانینگ و شارژ و یا وقتی توپ به پا می خورد خطاهای مشخصی است که متاسفانه از سوی داورها نادیده گرفته می شود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: ناظر فدارسیون هم در زمین تنها تماشاگر است، سه  داور می آیند بدون تمرکز و پر اشتباه سوت می زنند و ناظر هم آن را بی چون و چرا تایید می کند، واقعا نمی دانم درباره قضاوت این دیدار ها(دوشنبه و امروز) چه بگویم.

سامری درباره دیدار بعدی تیمش مقابل شهرداری گرگان بیان کرد: در حال حاضر ملاک رقابت ها، خوب و بد تمرین کردن بازیکنان و آنچه در داخل زمین انجام می دهند، نیست، بلکه ملاک آن سه نفری هستند(داورها) که درون زمین می آیند و بدون تمرکز و بسیار پر اشتباه قضاوت می کنند  و در آخر هم تکلیف دیدار توسط آنان روشن می شود.

او با بیان اینکه در دیدار بعدی، این بازی و سایر رقابت ها ما هیچ اشرافی نداریم و ممکن است هر اتفاقی بیفتد، تصریح کرد: نتیجه دیدارها اصلا ربطی به این ندارد که دو تیم درون زمین چقدر بسکتبال بازی می کنند، مهم آنست که داوران بدون تمرکزی که وارد زمین می شوند چگونه قضاوت می کنند البته ناظر و نماینده فدراسیون هم هر اتفاقی که می افتد می گویند درست است و تایید می کند و شاید اگر هم نیایند هیچ اتفاق خاصی نیفتد.

ثامری در پایان در پاسخ به اینکه آیا در فکر تقویت تیم تان هستید، اظهار کرد: فکر می کنم اگر بخواهیم تیممان را تقویت کنیم، بهتر است که یک داور، یک ناظر یا کسی که بتواند در این بخش بین داوران حق تیم ما را بگیرد به جمع مان اضافه کنیم تا شاید بتوانیم نتایج بهتری بگیریم، بازیکنان کارشان را به طور واقعی در زمین انجام می دهند اما تیم از آن بخشی متضرر می شود که بر روی آن هیچ دخل و تصرفی ندارد و ما در این خصوص نمی توانیم کاری انجام دهیم.

لازم به ذکر است که از هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم پالایش نفت آبادان میزبان تیم شیمیدر قم بود که در پایان با نتیجه 66 بر 72 از مهمان خود شکست خورد و با 19 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز