میلاد خستگی را از تن اسکوچیچ و هواداران به در کرد؛

گل دراماتیک جهانی در پایان نیم فصل/صنعت نفت آبادان ۱ - ماشین سازی تبریز ۰

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۶:۲۰
کد خبر: ۹۳۶۴۱۹
گل دراماتیک جهانی در پایان نیم فصل/صنعت نفت آبادان ۱ - ماشین سازی تبریز ۰
میلاد جهانی در آخرین دقیقه دیدار با ماشین سازی با شوت سرکش پای چپ خود دروازه تبریزها را گشود و تیمش را دو پله در جدول ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که هفته های اخیر در حال جمع آوری امتیازات نیم فصل بود، در هفته پانزدهم میزبان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز جوان و خطرناک بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

طلایی پوشان آبادان همچون هفته های گذشته، امروز نیز در دیدار با تیم ماشین سازی تبریز در هوایی پاییزی و در حضور هواداران پرشور، از همان ابتدا یک رقابت تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بودند.

در طول نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی را ایجاد کردند که سهم صنعت نفت بیشتر از میزبان خود بود.

میلاد جهانی پس از چند هفته نیمکت نشینی، از دیدار قبل(شاهین شهرداری بوشهر) در ترکیب برزیلی ها قرار گرفت و نفت را صاحب یک پنالتی کرد که آل کثیر آن را به گل هفتم خود در لیگ تبدیل کرد.

اینبار نیز اسکوچیچ این بازیکن خوش تکنیک و با تعصب نفت را در ترکیب امروز مقابل ماشین سازی قرار داد و از همان نیمه اول و در دقیقه اول توپش تیرک دروازه تبریزی ها را به لرزه در آورد.

در ادامه میلاد جهانی و مطلق زاده و مومنی بارها دروازه ماشین سازی را تهدید کردند اما هر بار توپ آنها از خط دروازه عبور نکرد تا در نیمه اول این دیدار هر دو تیم در گل نزدن و امتیازات مساوی به رختکن بروند. هر چند شاگردان خطیبی نیز( نریمان جهان، اسلامی خواه و دوسانتوس) نیز نتوانستند از دفاع منسجم نفت عبور کنند.

در نیمه دوم نیز شاگردان اسکوچیچ که نمی خواستند در خانه امتیازاتشان را تقسیم کنند، بارها در محوطه جریمه تبریزی ها حضور یافتند اما هر بار دروازه بان و مداوفعان ماشین سازی توپ های مهمان را دفع کردند.

شاگران رسول خطیبی که در دقایق پایانی صاحب یک ضربه کرنر شده بودند؛ نتوانستند از این ضربه بهره مناسب را ببرند تا برزیلی های آبادان فرصت را برای یک ضد حمله سریع و برق آسا غنیمت بشمرند و بالاخره در دقیقه(3+90) پاس عرضی عبدالله ناصری به میلاد جهانی رسید تا این بازیکن خوش تکنیک با شوت سریع پای چپ خود، فرصت مهار توپ را از حیدری بگیرد و گل دراماتیکی را در پایان نیم فصل به ثمر برساند.

به این ترتیب صنعت نفت آبادان در آخرین دقایق این دیدار مزد تلاش های خود را گرفت و با نتیجه یک بر صفر مهمان تبریزی خود را شکست داد تا همچنان جزو مدعیان قهرمانی باقی بماند.

از طرفی نوار شکست ناپذیری تیم ماشین سازی تبریز پس از 6 هفته بالاخره در آبادان پاره شد و این تیم آخرین دیدار نیم فصل خود را با شکست به پایان رساند.(بدون احتساب یک دیدار عقب افتاده).

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار محمد دریس، سید محمد قریشی، مهدی حنفی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، محمود مطلق‌زاده، میلاد جهانی، مهدی مومنی(69- طالب ریکانی) و عیسی آل‌کثیر را به میدان فرستاده بود.

همچنین علیرضا حیدری، ادواردو دوسانتوس، محمد سهرابی‌نژاد(77- هادی چهارمیری)، فردین عابدینی (81- میلاد نوری)، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، بابک مرادی، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان، علی آل‌کثیر بازیکنان رسول خطیبی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت حمید حاج ملک و کمک‌ مهدی عالیقدر و عسگر محمدی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده سعید بطحایی بود.

در این دیدار قائم اسلامی‌خواه(42) و  علیرضا حیدری(48) از ماشین‌سازی کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در پایان هفته پانزدهم با یک بازی کمتر و 26 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر و ماشین سازی تبریز با 19 امتیاز در جایگاه 9 جدول لیگ قرار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز