سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

تساوی نتیجه عادلانه ایی بود/لزوم نگاه ویژه مسوولان به تیم‌های نفتی مناطق محروم/در پایان نیم فصل به تصمیم جدی می رسم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۳۶۴۶۰
تساوی نتیجه عادلانه ایی بود/لزوم نگاه ویژه مسوولان به تیم‌های نفتی مناطق محروم/در پایان نیم فصل به تصمیم جدی می رسم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم مسوولان نگاه بهتری به تیم‌های نفتی داشته باشند. سه تیم نفتی لیگ برتر هواداران پر شور و محرومی دارند و مسوولان باید نگاه بهتری به این تیم ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی تارتار عصر امروز پس از تساوی تیمش با پارس جنوبی جم با بیان اینکه در نیمه اول این دیدار تیم جم برتر میدان بود و در نیمه دوم ما، اظهار کرد: در نیمه دوم این دیدار تغییر تاکتیک دادیم و با ارسال توپ از دو جناح نتیجه گرفتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم.

او با ابراز رضایت از نتیجه حاصله، گفت: نزدیک بود که رکورد ما بشکند ولی در آخرین لحظه با یک ضربه سر به گل رسیدیم و فکر می کنم تساوی عادلانه ترین نتیجه این دیار بود که رقم خورد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص وضعیت تیمش افزود:‌ در تیم ما دو بازیکن ۵۰ درصد گرفته‌اند و سایر بازیکنان ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و فکر می کنم شرایط مالی ما از تیم پارس جم هم بدتر است.

تار تار بیان کرد: امیدواریم مسوولان نگاه بهتری به تیم‌های نفتی داشته باشند. سه تیم نفتی لیگ برتر هواداران پر شور و محرومی دارند و مسوولان باید نگاه بهتری به این تیم ها داشته باشند.

او در خصوص اینکه اعلام کرده بود دیدار با پارس جم آخرین حضورش به عنوان سرمربی برای مسجدسلیمان است، تصریح کرد: هنوز چند بازی مهم دیگر تا پایان نیم فصل داریم. در این شرایط نتوانستم خودم را قانع کنم تا در این شرایط تیم را رها کنم اما قطعا تا نیم فصل به تصمیم جدی خواهم رسید.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، مهمان تیم پارس جنوبی جم بود که در پایان با تساوی یک بر یک، توانست یک امتیاز از دیدار خارج از خانه کسب کند.

تیم نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 23 امتیاز در جایگاه 6 جدول لیگ قرار دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز