مدیر آموزش و پرورش باغملک خبر داد:

۲ مورد کیک آلوده در مدارس باغملک مشاهده شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۶:۲۳:۵۴
کد خبر: ۹۳۷۰۱۶
۲ مورد کیک آلوده در مدارس باغملک مشاهده شد
مدیر آموزش و پرورش باغملک از مشاهده دو کیک آلوده در دو مدرسه باغملک خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ناصر منگشتی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز یکشنبه 24 آذر ماه، دانش آموزی متوجه وجود قرص در کیک خریداری شده از بوفه مدرسه می شود و موضوع را به مدیر مدرسه اطلاع می دهد. در همین خصوص بوفه مدرسه تعطیل و پس از اعلام گزارش به این اداره، ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری ماموران شبکه بهداشت شهرستان، جعبه کیک های مشکوک از بوفه مدرسه و  فروشگاه های مجاور جمع آوری شد.

او با بیان اینکه  مربیان بهداشت مدارس در برنامه های صبحگاهی و ظهرگاهی موارد هشداری اخیر را به اطلاع دانش آموزان رسانده اند، گفت: روز شنبه 23 آذر ماه نیز یکی از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان باغملک هنگام خوردن کیکی در مسیر مدرسه که از فروشگاه بیرون خریداری کرده بود، متوجه وجود قرص در آن می شود که به محض رسیدن به مدرسه، مدیر را در جریان موضوع قرار می دهد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در پایان افزود: طبق بخشنامه ارسالی در مراسم آغازین دو نوبت صبح و ظهر هشدارهای لازمه به دانش آموزان داده می شود. همچنین با نصب بنر و تراکت های هشدار دهنده در این خصوص، توصیه های لازم ارایه شده است.

لازم به ذکر است که در چند روز گذشته چندین مورد کیک های آلوده به قرص در سطح کشور مشاهده شده که هنوز منشا آن مشخص نیست. در این خصوص برخی مدیران و کارشناسان بهداشت، به خانواده ها توصیه کرده اند، فعلا تغذیه خانگی را برای دانش آموزان در نظر بگیرند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز