فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:

دستگیری زورگیر قمه به دست و کشف اموال مسروقه در آبادان+ببینید

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۵:۱۲
کد خبر: ۹۳۷۸۸۸
دستگیری زورگیر قمه به دست و کشف اموال مسروقه در آبادان+ببینید
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری زورگیر قمه به دست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ محسن تقی زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موبایل از طریق زورگیری با سلاح سرد قمه در برخی از مناطق شهرستان آبادان که نمونه آن توسط دوربین مدار بسته سطح شهر ضبط شده بو، دستگیری مجرمین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او در تشریح تصاویر ضبط شده از این افراد توسط دوربین های مدار بسته، گفت: سارقان پس از پیاده شدن از خودروی پراید شخصی خود با قمه ای که در دست داشتند جلوی احدی از عابرین پیاده را گرفته و پس از به زمین انداختن او و تهدید با قمه اقدام به سرقت موبایل و پول های نقدی نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: در همین راستا ماموران کلانتری 16 امیر کبیر آبادان با انجام تحقیقات میدانی و با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق زورگیر قمه به دست شدند.

مقام مسوول انتظامی آبادان با اشاره به اینکه این افراد در زمینه سرقت تلفن همراه و وسایل منزل مشغول بودند، بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح سرد قمه، یکدستگاه تلویزیون ال ای دی، یکدستگاه تبلت، سه دستگاه گوشی اندروید، دو دستگاه دی وی دی، یک دستگاه گیرنده دیجیتال، یک دستگاه باند صوت، یک دستگاه سشوار برقی و یکدستگاه کیس کامپیوتر  کشف شد.

تقی زاده اضافه کرد: سارق دستگیر شده دارای سوابق کیفری در این زمینه بوده  که در بازجویی‌های فنی پلیس به 6 فقره موبایل قاپی، چهار فقره سرقت از منزل و جمعا 10 فقره سرقت از شهروندان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان از تلاش برای دستگیری دیگر همدست این سارق خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز