سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

دربی های خوزستان همیشه سخت و حساس بودند/دیدگاه کروات ها با ایتالیایی ها فرق دارد/نمی دانم برای هفته بعد تیم می توانیم جوراب بخریم یا نه!

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۸:۵۶
کد خبر: ۹۳۸۷۲۸
دربی های خوزستان همیشه سخت و حساس بودند/دیدگاه کروات ها با ایتالیایی ها فرق دارد/نمی دانم برای هفته بعد تیم می توانیم جوراب بخریم یا نه!
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل فولاد خوزستان از آمادگی تیمش برگزاری دربی مهم خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ در خصوص دیدار تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: برای رقابت فردا محمد اهل شاخه را همچنان به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. به غیر از این تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

او گفت: فردا بازی مهم و سختی در پیش داریم. دربی ها همیشه از حساسیت بالایی برخوردار هستند. امیدوارم بازیکنان در باد بُرد دیدار گذشته نباشند و مغرور نشوند و درک کنند اگر می‌خواهند بالای جدول قرار بگیریم باید تمام دیدار ها را مهم بدانند زیرا با لای جدول ماندن سخت است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اینکه تیمی در میانه جدول یا پایین جدول باشد فرق دارد با تیمی که بالای جدول است و از دیدارهایش پیروزی می خواهد. هر چند می دانم بالای جدول ماندن خیلی سخت است و همیشه از خودم می پرسم آیا کیفیت خوب خود را برای بالانشینی می توانیم حفظ کنیم.

اسکوچیچ همچنین از هواداران خواست که مثل دیدار گذشته سکوها را پر کنند و از تیمشان حمایت کنند.

سرمربی طلایی پوشان در خصوص ادامه روند در نیم فصل دوم با وجود مشکلات موجود تیم، بیان کرد: دو روز پیش جلسه خوبی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند داشتیم که امیدواریم باشگاه بتواند مشکلات را به زودی حل کند، باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنوز زود است که در این خصوص صحبت کنیم و فقط به دیدار پیش رو فکر می‌کنم.

اسکوچیچ در خصوص ادامه همکاری اش با صنعت نفت و آیا سرنوشتش همچون سرمربی استقلال تهران در نهایت به جدایی ختم می شود یا نه، تصریح کرد: بالاخره یک روزی من از این تیم می روم. اما من به تنهایی هیچ وقت مهم نیستم بلکه ارکان باشگاه صنعت نفت آبادان نیز مهم هستند. استراماچونی ایتالیایی است و من کروات، دیدگاه مان نیز با هم فرق دارد. من اینجا هستم تا بتوانم به تیم کمک کنم. اگر هم نتوانم می روم و نفر بعد می آید تا بتواند به تیم کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در مورد امکان کسب سهمیه آسیا افزود: الان زود است در این باره صحبت کنیم. ما حتی نمی‌دانیم برای هفته بعد می توانیم برای تیم جوراب بخریم یا نه. اما با این اوصاف هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و به همه رقبا احترام می گذاریم.

دیدار دور رفت تیم صنعت نفت آبادان در فولاد آره نا با نتیجه یک بر صفر به نفع صنعت نفت آبادان تمام شد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان در پایان نیم فصل با یک دیدار عقب افتاده و 26 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز