صنعت نفت آبادان ۲ - ۲ فولاد خوزستان؛

دربی خوزستان مساوی تمام شد/پنالتی مشکوک دقیقه ۹۰ برای فولاد

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۱:۴۹
کد خبر: ۹۳۸۹۵۴
دربی خوزستان مساوی تمام شد/پنالتی مشکوک دقیقه ۹۰ برای فولاد
دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از هفته شانزدهم با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم و در اولین دیدار نیم فصل دوم میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید.

طلایی پوشان آبادان همچون هفته های گذشته، امروز نیز در دیدار با تیم فولاد خوزستان در حضور حدود 11 هزار هوادار پرشور، از همان ابتدا یک رقابت تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه عبدالله ناصری پس از رسیدن به محوطه جریمه فولاد و دو سر توپ، شوت‌زنی کرد که ضربه او بعد از برخورد به عارف آقاسی تبدیل به گل شد. به این ترتیب صنعت نفت آبادان با یک گل برنده نیمه اول شد.

در نیمه دوم شاگردان نکونام که نمی خواستند دومین دربی این فصل را بازند میدان باشند از همان دقایق اول نیمه دوم هجومی عمل کردند تا بالاخره در دقیقه 53 محمد قریشی ارسال مجتبی نجاریان را به شکل ناقص دفع کرد و محمد قاسمی‌نژاد با شوت سرضرب پای چپ گل اول فولاد را به ثمر رساند تا نتیجه برای دو تیم دوباره مساوی دنبال شود.

در ادامه برزیلی ها که نمی خواستند امتیازات اولین دیدار نیم فصل دوم را در خانه با مهمان خود تقسیم کنند، موقعیت هایی را بر روی دروازه فولاد ایجاد کردند و در دقیقه 59 پاس رو به عقب کولی‌بالی را شهاب گردان نتوانست خوب مهار و دفع کند، به این ترتیب توپ پس از برخورد به پای عیسی آل‌کثیر وارد دروازه فولاد شد و دومین گل نفتی ها نیز به ثمر رسید.

در ادامه حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 90 داورد دیدار یک پنالتی را به سود فولاد اعلام کرد که شیمبا با شوت زنی به سمت چپ دروازه گل دوم فولاد را به ثمر رساند تا به این ترتیب این دربی خوزستانی با تقسیم امتیازات بین دو تیم به پایان برسد.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار محمد دریس، محمد قریشی، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی، محمود مطلق زاده(59- طالب ریکانی)، مهدی حنفی، مصطفی احمدی، میلاد جهانی(75- مهدی مومنی) و عیسی آل کثیر(4+90- فاخر تهامی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان(68- امیرحسین باقرپور)(6+90- میثم دورقی)، محمد آبشک و حسن بیت سعید بازیکنان جواد نکونام در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سید علی اصغر مومنی و کمک‌ فرهاد مروجی و حمید سبحانی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار محمد آبشک(13) و محمد قاسمی‌نژاد(88) از فولاد و محمد دریس(78)، مسلم مجدمی(81) و عبدالله ناصری(3+90) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در پایان هفته شانزدهم با یک بازی کمتر و 27 امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر و فولاد خوزستان با 24 امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز