مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

صنعت نفت تیم پرقدرت و خطرناکی است/یکی از بهترین دیدارهای لیگ را شاهد بودیم/دست همه داوران را می‌بوسیم/باید به نکونام بگویم خودش را کنار خط کنترل کند

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۴:۴۶
کد خبر: ۹۳۸۹۹۲
صنعت نفت تیم پرقدرت و خطرناکی است/یکی از بهترین دیدارهای لیگ را شاهد بودیم/دست همه داوران را می‌بوسیم/باید به نکونام بگویم خودش را کنار خط کنترل کند
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: صنعت نفت آبادان تیم پرقدرت و خطرناکی است و ما امروز هم خیلی خوب هجومی کار کردیم و در مجموع یکی از بهترین دیدار های لیگ را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبر پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه یکی از بهترین مسابقات لیگ برتر را شاهد بودیم، اظهار کرد: صنعت نفت جزو تیم‌های پُر قدرت لیگ برتر است و تا به امروز هیچ باختی در آبادان نداشته است.

او با بیان اینکه ما هم امروز نمایش خوبی داشتیم، گفت: امروز یک فولاد واقعی و تهاجمی را دیدیم. فرصت‌های خوب به وجود آوردیم اما چهار، پنج موقعیت جدی گلزنی را هدر دادیم و البته صنعت نفت نیز خطرناک کار کرد.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص گل دو صنعت نفت آبادان افزود: هر چند یک گل تصادفی خوردیم اما شهاب گردان یکی از بهترین گلرهای لیگ امسال است و امروز هم با عملکرد خوب خود به ما کمک کرد.

او در خصوص پنالتی دقیقه 90 داور به سود فولاد، اضافه کرد: بی شک این صحنه پنالتی بود که داروز به درستی گرفت. البته در دقیقه 70 نیز پای آبشک روی خط محوطه زده شد که آنجا هم پنالتی بود که داور نظرش غیر از این بود.

رجبی با بیان اینکه امیدوار هستیم در نیم‌فصل دوم حقوق داوران که قشر زحمتکشی هم هستند، افزایش پیدا کند، افزود: تمامی تیم‌ها از مسایل داوری متضرر شدند اما امروز داور قضاوت بدی را ارایه نکرد. سه شکست ما در دور رفت بخاطر اشتباهات سهوی داوران بوده ولی ما دست همه داوران را می‌بوسیم و امیدواریم بیشتر کار کنند تا شاهد اشتباهات کمتری در قضاوت های لیگ باشیم.

مربی فولاد در مورد وضعیت این تیم توضیح داد: امسال تغییرات زیادی داشتیم و تقریبا 6 یا 7 بازیکن از سال گذشته در تیم ماندند. فولاد یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ فصل گذشته بود. ما روی ساختار دفاعی کار کردیم تا بر اثر ضدحملات گل نخوریم و بعد از آن روی فاز هجومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کار کردیم تا بتوانیم به گل برسیم. در این فصل به مرور زمان در فاز تهاجمی بهتر شدیم.

او ادامه داد: امیدوار هستیم در دور برگشت مثل مسابقه امروز روند هجومی خوبی داشته باشیم. در این دیدار کنترل بازی در اختیار ما بود و نمی‌توانستیم بیشتر ریسک کنیم. با این حال خوشحال هستیم که توانستیم به این شکل بازی کنیم. در نیم‌فصل دوم اگر بتوانیم نفراتی که از لحاظ هجومی ‌‌‌‌‌کیفیت بهتری دارند را جذب کنیم، می‌توانیم نمایش هجومی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستاندر خصوص حرکات سرمربی این تیم در کنار خط اضافه کرد: انرژی کنار خط نکونام خیلی زیاد است، اما ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این تحرکات‌ به خاطر بازیکنان خودمان بود تا آنها را تحریک کنند و آنها بهتر کار کنند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تحرکات او به خاطر بی‌احترامی به داور نبود. باید به او بگوییم خودش را کنترل کند، البته در تمرینات هم همین‌طور است. پیش از این هم به بازیکنان گفته بود ای کاش می توانستم خودم هم وارد زمین شوم و بازی کنم تا خیلی چیزها را به شما ثابت کنم، اما او خداحافظی کرده و این امکان دیگر وجود ندارد.

رجبی در پایان در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل افزود: به دنبال تقویت تیم در تعطیلات نیم‌فصل هستیم هر چند در دور برگشت جذب بازیکن راحت نیست، اما برای تقویت تیم برنامه داریم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مهمان صنعت نفت آبادان بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید و فولاد با 24 امتیاز در چایگاه هفتم لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز