سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر بیان کرد:

نگذاشتند بازی از این زیباتر شود/پنالتی مسلم ما گرفته نشد/به داور گفتم این شغل شماست، با ادبیات بهتری صحبت کنید

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۹:۰۷
کد خبر: ۹۴۰۴۵۸
نگذاشتند بازی از این زیباتر شود/پنالتی مسلم ما گرفته نشد/به داور گفتم این شغل شماست، با ادبیات بهتری صحبت کنید
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: پنالتی مسلم ما که فیلمش را بارها دیدم، گرفته نشد. می توانستیم نتیجه را مساوی کنیم، اما نگذاشتند بازی از این زیباتر شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس و حذف از رقابت‌های جام حذفی با حضور در نشست خبری پس از این دیدار که در ورزشگاه تختی ابادان برگزار شد، اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. شب گذشته گفته بودم که حریف دست و پا بسته ای نیستیم. شرایط پرسپولیس با تیم لیگ دومی مثل ما فرق دارد.

او با تاکید بر اینکه پنالتی ما را نگرفتند، گفت: پنالتی مسلم ما که فیلمش را بارها دیدم گرفته نشد. می توانستیم نتیجه را مساوی کنیم، اما نگذاشتند بازی از این زیباتر شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر افزود: از آبادانی ها تشکر به خاطر میزبانی و حمایت هایشان تشکر می کنم. اما افسوس می خورم که چرا نتوانستیم در زمین خودمان بازی کنیم.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در خصوص شرایط تیمش بیان کرد: به هر حال من سه ماه است که این تیم را گرفته ام. از فصل گذشته هم فقط سه بازیکن در این تیم باقی مانده اند. برای این بازی از بازیکنان جوان هم بهره بردیم. باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. هر چند معمولا تیم‌های من در نیم فصل دوم بهتر عمل می کنند.

پاشازاده درباره شانس شهرداری ماهشهر برای صعود به لیگ یک گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. نمی‌توانم بگویم حتما می‌شود اما ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم و هدف شهرداری همین است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در پایان افزود: باخت را به گردن داور نمی اندازم، اما پنالتی ما گرفته نشد. من هم فقط به داور گفتم، این شغل شماست، با ادبیات بهتری صحبت کنید. به هر حال بازی تمام شده است و اعتراض بنده چیزی را عوض نخواهد کرد. اگر می توانستیم پیروز این دیدار باشیم به نفع من و تیمم می شد، اما این اتفاق رخ نداد.

 

 

نظر شما