سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

من در آبادان هستم، اما انگار در کل کشور حضور دارم/اولویت من صنعت نفت آبادان است/هواداران فردا سکوها را پر کنند

۱۳۹۸/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶:۱۷
کد خبر: ۹۴۱۹۳۵
من در آبادان هستم، اما انگار در کل کشور حضور دارم/اولویت من صنعت نفت آبادان است/هواداران فردا سکوها را پر کنند
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان از دیدارهای معوقه هفته ی یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من در آبادان حضور دارم، اما انگار در کل کشور وجود دارم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار معوقه تیمش از هفته یازدهم با تیم فوتبال سپاهان اصفهان، اظهار کرد: فردا بازی مهمی خواهیم در پیش داریم. به نوعی آخرین بازی نیم فصل اول است. در مقابل تیم بزرگی به میدان می رویم. امیدوارم آنقدر خوب باشیم و شانس بزرگی داشته باشیم که بتوانیم دیدار فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او گفت: از تمام هواداران می خواهم که فردا برای حمایت از تیمشان سکوها را پر کنند، ما به حمایت آنها نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه آیا از برخی از باشگاه‌ها با او تماس گرفته اند یا خیر، بیان کرد: من در آبادان حضور دارم. اما انگار در کل کشور هستم و همه جا صحبت از اسکوچیچ است. در حال حاضر فقط به رقابت فردا فکر می کنم.

اسکوچیچ در مورد خبرهایی از پرداخت بخشی از قرارداد به بازیکنان طی روزهای آتی، افزود: ظاهرا این اتفاق تا قبل از بازی فردا خواهد افتاد.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر خنثی کردن قدرت سر زنی بازیکنان سپاهان در محوطه جریمه حریف گفت: "به هر حال هر تیمی نقاط ضعف و قوت خود را دارد. ما هم سپاهان را آنالیز کرده ایم و تمام موارد لازم را به بازیکنان گوشزد کرده ایم. به داشته هایمان توجه خواهیم کرد. شما هیچ تیمی را در دنیا نمی توانید پیدا کنید که نقطه ضعف یا قوت نداشته باشد. ما هم قطعا برای فردا به اصل تمرکز تیمی بازیکنان توجه لازم را مد نظر داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان پیرامون این موضوع که آیا فصل را با صنعت نفت تمام می کند یا خیر، بیان کرد: این مثل این سوال می ماند که آیا شما فردا زنده هستید یا نه. اولویت و خواست قلبی من حضور در صنعت نفت آبادان است. آینده را نمی توان پیش بینی کرد. به نظرم من و تیمم شایسته ی حمایت هستیم. به این سوال جور دیگری هم می شود نگاه کرد، اگر من چندین باخت سنگین می آوردم آیا مدیر عامل و شما از من حمایت می‌کردید یا خیر!؟

اسکوچیچ در پایان همچنین در پاسخ به صحبت یکی از خبرنگاران که حمایت از او را پس از باخت سنگین مقابل استقلال را یادآور شده بود، گفت: از حمایت های همه ممنونم حتما ما را شایسته حمایت دانستید. البته بهتر است یک بازی را 5 بر 0 واگذار کرد تا اینکه پنج بازی را 1بر 0 بازنده شوید.

لازم به ذکر است که دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان از جمله دیدارهای عقب افتاده(هفته یازدهم لیگ برتر) فردا شنبه از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز