مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان بیان کرد:

فرماندار آبادان تغییر نمی کند/ شهروندان به شایعات توجه نکنند

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۴۲۴۰۴
فرماندار آبادان تغییر نمی کند/ شهروندان به شایعات توجه نکنند
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: فرماندار آبادان تغییر نمی کند و مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی در خصوص حاشیه های چند روز اخیر فضای مجازی درباره تغییر فرماندار ویژه آبادان و معاون استاندار خوزستان اظهار کرد: اخبار منتشره در فضای مجازی و برخی پایگاه های خبری با عنوان پایان ماموریت "سید زین العابدین موسوی" فرماندار ویژه شهرستان آبادان صحت ندارد.

او با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ نامه ای در خصوص پایان ماموریت موسوی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند توسط استانداری خوزستان دریافت نشده است، گفت: موسوی در حال حاضر در مقام فرماندار ویژه و معاون استاندار خوزستان مشغول انجام وظایف محوله است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد: هر گونه تغییر در ساختار مدیریتی استان فقط از طریق رسانه های رسمی و پایگاه‌های معتبر خبری اطلاع رسانی می شود و شهروندان به جو سازی های فضای مجازی توجه نکنند.

رضوانی در پایان تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم تقویت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای از گمانه زنی های فاقد اعتبار قانونی خودداری شود تا با آرامش وارد فضای انتخاباتی شویم.

لازم به ذکر است که اواخر هفته گذشته اخباری مبنی بر اینکه نامه ایی با عنوان اتمام ماموریت سید زین العابدین موسوی در مقام فرماندار آبادان پیش از انتخابات از سوی منطقه آزد اروند به استانداری خوزستان ارسال شده است و موسوی باید به سازمان منطقه آزاد اروند باز گردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز