استاندار خوزستان خبر داد:

دولت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه آبگرفتگی های اخیر را تصویب کرد/ هزینه‌ها و اقدامات لازم از سوی بنیاد مسکن انجام می شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۷:۵۳
کد خبر: ۹۴۲۴۱۱
دولت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه آبگرفتگی های اخیر را تصویب کرد/ هزینه‌ها و اقدامات لازم از سوی بنیاد مسکن انجام می شود
استاندار خوزستان از تصویب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه مربوط به خانوارهایی که در جریان آبگرفتگی اخیر به واحدهای مسکونی و یا لوازم خانگی آنها خسارت وارد شده را تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به مصوبه دولت در خصوص حمایت و کمک های بلاعوض آبگرفتگی های اخیر، اظهار کرد: طبق مصوبه دولت برای دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیری و یک هزار واحد احداثی تسهیلات و کمک های بلاعوض تعیین شده است.

او گفت: همچنین برای خانوارهایی که منازلشان را آب گرفته بود و دچار خسارت شدند، ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تصویب شده که از این مبلغ ۵۰ میلیون ریال آن برای تعمیر واحد مسکونی و ۵۰ میلیون ریال دیگر برای تعمیر لوازم خانگی اختصاص می‌یابد.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: علاوه بر آن ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای لوازم خانگی پرداخت می‌شود و ۱۵۰ میلیون ریال دیگر برای تعمیر واحدهای مسکونی تسهیلات داده خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: برای واحدهای مسکونی که نیاز به احداث مجدد دارند مبلغ ۵۰ میلیون ریال ویژه لوازم خانگی به عنوان کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌شود و ۱۲۰ میلیون ریال دیگر تحت عنوان کمک بلاعوض برای احداث واحد مسکونی اعطا می شود.

استاندار خوزستان در خصوص تسهیلات به واحدهای مسکونی که نیاز به احداث مجدد دارند نیز اضافه کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ویژه لوازم خانگی و همچنین ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای احداث مجدد واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود که در مجموع شامل ۲۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه است.

نماینده عالی دولت در پایان با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی بازسازی زیرساخت‌های شهری اعلام شد، افزود: در این رابطه هزینه‌ها و اقدامات لازم از سوی این بنیاد انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز