فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

سارقان کابل برق منازل دستگیر شدند

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۷:۰۵
کد خبر: ۹۴۲۴۱۹
سارقان کابل برق منازل دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقان کابل برق منطقه ولیعصر(عج) این شهرستان در مدت زمان ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،  سرهنگ سید محسن تقی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته(جمعه 6 دی ماه) در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان کوی ولیعصر(عج) مبنی بر قطع برق منزل و سرقت کابل آنها بلافاصله ماموران  انتظامی کلانتری ۱۱ به منظور بررسی به محل عزیمت نمودند.

او گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد کابل اصلی برق ساختمان متعلق به شاکی از سمت پایه برق تا نزدیکی ورودی به کنتور ساختمان توسط سارقان بریده شده و ضمن سرقت آن از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: دستورات لازم به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت که خوشبختانه ظرف مدت ۲۴ ساعت ماموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه امروز(ساعت پنج صبح) در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

تقی زاده در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس ضمن اعتراف به سرقت اعلامی به هشت فقره سرقت کابل هوایی اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سیم برق و یک عدد قیچی مخصوص قطع سیم کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضایی راهی زندان شدند.

 

 

 

 

نظر شما