صنعت نفت آبادان ۴ - ۲ سپاهان اصفهان؛

آبادان برزیلته/ اسکوچیچ قفل شکست ناپذیری سپاهان را باز کرد

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۰:۰۲
کد خبر: ۹۴۲۴۴۱
آبادان برزیلته/ اسکوچیچ قفل شکست ناپذیری سپاهان را باز کرد
شاگردان اسکوچیچ در یک بازی تماشایی تیم فوتبال سپاهان را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کردند و به جایگاه چهارم صعود کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز دیدار معوقه خود را از هفته یازدهم در حضور بیش از 18 هزار هوادار برگزار کرد و در پایان توانست تیم مدعی قهرمانی سپاهان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

در همین راستا نفتی ها از همان ابتدا در ترکیب هجومی کشودن دروازه سپاهان را در دستور کار داشتند تا اینکه در دقیقه هفت روی کار هماهنگ تیمی فرصت گلزنی برای ریکانی مهیا شد اما پیام نیازمند توپ برق آسای کاپیتان نفتی ها را دفع ناقص کرد که در برگشت عیسی آل کثیر مهاجم فرصت طلب و باهوش نفتی ها با شوت پای چپ گل اول نفتی ها را به ثمر رساند تا نفت یک گل از مهمان مدعیش پیش افتد و آل کثیر با 9 گل در صدر گلزنان لیگ قرار گیرد.

در ادامه اما شاگردان قلعه نویی نیز که در جایگاه دوم جدول قرار دارند در صدد جبران بر آمدند و در دقیقه 28 روی دفع ناقص اهل‌شاخه توپ به مدافع سپاهان رسید که سانتر بغل پای او از سمت راست را سالاری ناقص دفع کرد و فرصت برای گلزنی شهباززاده فراهم شد تا نتیجه را به تساوی بکشاند.

این بازی جذاب به این دو گل ختم پیدا نکرد و سپاهانی ها هنوز تمایل به گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 41 بازیکنان قلعه نویی صاحب یک کرنر شدند. در همین حال روی ارسال ولادیمیر کومان از سمت چپ پشت محوطه جریمه صنعت نفت، حسینی صاحب موقعیت شد که پس از دفع ناقص دروازه بان نفت، باز هم سپاهان به گل برسد تا در پایان نیمه دوم نتیجه 2 بر یک به نفع مهمان به پایان برسد.

نیمه دوم نیمه مربیان نیز نیمه جذابی تری بود، در این حال نفتی ها در حضور بیش از 18 هزار هوادار قصد تجربه یک باخت خانگی را نداشتند تا اینکه همچون نیمه اول درست هفت دقیقه از آغاز نیمه دوم در دقیقه 52 میلاد جهانی توپی را با پای چپ سمت دروازه سپاهان فرستاد تا سید محمد قریشی با یک ضربه سر زیبا نفت این دیدار را به تساوی 2 بر 2 بکشاند.

در این حال توپ و میدان بیشتر در اختیار نفتی ها بود و بارها حملاتی را بر روی دروازه سپاهان طراحی کردند تا اینکه در دقیقه 70 در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه سپاهان آل کثیر صاحب توپ شد که پس از یک کش و قوس و برگشت به عقب در یک لحظه غافلگیرانه توپ را به شکل پاس به زیبایی از میان سه مهاجم رد کرد تا به اهل شاخه رسید و این بازیکن خوش آتیه با پای چپ سومین گل برزیلی ها را به ثمر رساند تا نتیجه 3 بر 2 به نفع نفتی ها در جریان باشد.

موتور گلزنی بازیکنان اسکوچیچ که تازه گرم شده بوده، یکی دو موقعیت صد در صد را به گل تبدیل نکردند تا اینکه باز هم در دقیقه 82 روی پاس زیبای میلاد جهانی کاپیتان طالب ریکانی در موقعیت تک به تک با دروازه بان سپاهان قرار گیرد و با یک ضربه چیپ زیبا گل چهارم صنعت نفت را به ثمر رساند تا در مجموع نتیجه 4 بر 2 به نفع نفتی ها ادامه یابد.

در ادامه باز شاگردان اسکوچیچ صاحب چند موقعیت صد در صد شدند  که به گل منجر نشد و این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به نفع برزیلی ها به پایان رسید.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی(78- محمود مطلق‌زاده)، طالب ریکانی، میلاد جهانی(85- مهدی مومنی) و عیسی آل‌کثیر(2+90- سید فاخر تهامی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین سید پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی(75- مرتضی منصوری)، سعید آقایی، مهدی کیانی، سید محمد کریمی(69- رسول نویدکیا(73- علی قربانی))، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی بازیکنان امیر قلعه نویی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت علی‌ بای و کمک‌ سعید علی‌نژادیان و میلاد قاسمی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده رسول فروغی بود.

در این دیدار محمد اهل‌شاخه(50)، طالب ریکانی(82) و محمود مطلق‌زاده(86) از صنعت نفت و محمدرضا حسینی(30) و مهدی کیانی(86) از سپاهان کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 30 امتیاز در جایگاه چهارم و سپاهان با 31 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز