مدیر جهاد کشاورزی شادگان خبر داد:

بیش از ۴ هزار تن سبوس گندم در بین دامداران شادگان توزیع شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۸:۵۳
کد خبر: ۹۴۲۴۹۹
بیش از ۴ هزار تن سبوس گندم  در بین دامداران شادگان توزیع شد
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان شادگان، از توزیع چهار هزار و ۴۲۳ تن سبوس گندم در بین دامداران شهرستان خبر داد و گفت: این امر در راستای تنظیم بازار صورت گرفته است.

خلیل منیعات امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با بیان اینکه توزیع نهاده‌های دامی در بین دامداران شهرستان با هدف تنظیم بازار نهاده‌های دامی و کاهش هزینه تولید دامداران در شهرستان انجام می‌شود، اظهار کرد: توزیع نهاده‌های دامی منجر به تثبیت قیمت‌ها و تامین بخشی از نیاز علوفه‌ای دامداران شهرستان شد.

او گفت: توزیع نهاده‌های دامی با حداقل قیمت از دیگر سیاست‌های اجرای این طرح بوده و تلاش می‌شود ضمن حذف واسطه‌ها، نهاده‌ها با حداقل قیمت و با کارمزد پایین، مستقیم و از طریق تشکل های مربوطه به دست دامداران برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان افزود: حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامداران شهرستان شادگان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است.

او با بیان اینکه کاهش هزینه‌های تولید دامداران در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: توزیع نهاده‌های دامی مهم‌ترین رویکرد ما برای حمایت از دامداران و تنظیم بازار نهاده‌های دامی است.

منیعات در پایان با بیان اینکه این امر با هدف تثبیت قیمت خوراک دام در شهرستان شادگان اجرایی می‌شود، گفت: با توزیع نهاده‌های دامی می‌توان بخشی از علوفه موردنیاز دامداران را از این طریق تامین کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز