سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

بازیکنانم در دیدار های خانگی تمرکز لازم را ندارند/خودم را مقصر می دانم/امیدوارم وزارت نفت مجوز جذب بازیکن را به ما بدهد

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۳:۱۸
کد خبر: ۹۴۳۴۳۷
بازیکنانم در دیدار های خانگی تمرکز لازم را ندارند/خودم را مقصر می دانم/امیدوارم وزارت نفت مجوز جذب بازیکن را به ما بدهد
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بازیکنانم به هیچ وجه تمرکز لازم را نداشتند و این سومین یا چهارمین دیدارخانگی است که با عملکرد خیلی ضعیف در میدان ظاهر می شویم، فکر می کنم ایراد از من است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد ثامری پس از باخت تیمش در دیدار معوقه خانگی از هفته ششم با تیم پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رقابت خوبی را به نمایش نگذاشتیم، اظهار کرد: بازیکنانم به هیچ وجه تمرکز لازم را نداشتند و این سومین یا چهارمین دیدارخانگی است که با عملکرد خیلی ضعیف در میدان ظاهر می شویم.

او با بیان اینکه این شاید ضعف من باشد، گفت: فکر می کنم آنچنان که باید نتوانسته ام بازیکنان را برای دیدار های خانگی آماده کنم، همانطور که شاهد هستید در رقابت های بیرون از آبادان خیلی منسجم تر و با تمرکز بالا در حال رقابت هستیم.

سامری با بیان اینکه امروز آمار فید گل خوبی نداشتیم، افزود: متاسفانه آمار کل فیدگل سبد امروز ما 30 درصد بوده که رقم خوبی برای تیم ما نیست.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد: در هر صورت خودم را مقصر می دانم؛ چه در خصوص عدم تمرکز بازیکنان یا دست کم گرفتن حریفان توسط بازیکنان، ایراد را در خودم می دانم و از هواداران از این بابت عذر خواهی می کنم.

او در خصوص دیدار خانگی تیمش در روز پنجشنبه بیان کرد: قطعا دیدار سختی در پیش داریم، تیم شهرداری بندر عباس تیم خوبی است. البته اگر قرار است بازیکنان با این شیوه و بدون تمرکز به میدان بروند قطعا نتیجه ایی نمی گیریم و باید با تمرکز به میدان برویم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

سامری در خصوص وضعیت مالی و نیاز تیم به جذب بازیکن جدید اضافه کرد: اگر من تصمیم گیرنده باشم که می گویم قطعا ما نیاز به تقویت تیم و جذب بازیکن داریم. ما در دیدار های حساس واقعا این مسیله را احساس می کنیم. اما همه این موارد نیاز به کسب مجوز هایی از سوی وزارت نفت و تامین مالی دارد که امیدواریم پیگیری های انجام شده به نتیجه برسد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان افزود: وضعیت امسال ما حکایت کنایه معروف"داخلش مار و کشته بیرونش مردم رو" شده، اما واقعا بضاعت تیم ما در همین اندازه است و اگر می بینید با حریفان بزرگ شانه به شانه پیش می رویم آنجاست که کار بزرگی انجام داده ایم اما در کل بضاعت تیم ما در همین حد است.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری معوقه حانگی خود با تیم آویژه صنعت پارسا مشهد به رقابت پرداخت که در پایان با نتیجه 74 بر 59 مغلوب مهمان مشهدی اش شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز