فرماندار بهبهان بیان کرد:

ضرورت افزایش فعالیت در حوزه گردشگری طبیعی

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹:۵۸
کد خبر: ۹۴۴۶۷۹
ضرورت افزایش فعالیت در حوزه گردشگری طبیعی
فرماندار بهبهان گفت: با توجه به ظرفیتی که در استان خوزستان و شهرستان بهبهان در حوزه های مختلف انرژی، کشاورزی و طبیعی، یکجا جمع شده است؛ نیاز داریم بیشتر در حوزه گردشگری فعالیت کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از بهبهان، رضا زمانی اصل امروز در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی گل نرگس که از امروز ۱۲ دی ماه به مدت سه روز در شهرستان بهبهان درحال برگزاری است، اظهار کرد: خداوند را به خاطر نعمت های بیشماری که به استان خوزستان و شهرستان بهبهان اعطا کرده است، شاکر هستم.

او گفت: با توجه به ظرفیتی که در استان خوزستان و شهرستان بهبهان در حوزه های مختلف انرژی، کشاورزی و طبیعی، یکجا جمع شده است؛ نیاز داریم بیشتر در حوزه گردشگری فعالیت کنیم.

فرماندار بهبهان با اشاره به قدمت چهار هزار ساله گل نرگس در شهرستان بهبهان، افزود: شهر بهبهان دارای بیش از ۳۰۰ هزار هکتار نرگس زار و ظرفیت تولید بیش از چهل میلیون بوته نرگس است که توانسته اشتغالزایی خوبی ایجاد کند.

زمانی بیان کرد: در همین راستا باید تلاش کنیم تا با ایجاد زیرساخت های لازم، از ظرفیت های خدادادی و طبیعی بیش از پیش استفاده کنیم، تا ما و نسل های آینده از آنها بهره مند شویم.

فرماندار بهبهان در پایان اضافه کرد: لازم می دانم از کلیه کسانی که در تهیه و تنظیم این برنامه بیش از دو ماه به صورت شبانه روزی کار کرده اند، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، استاندار خوزستان، معاون امنیتی استان، سازمان آب و برق خوزستان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، شهردار بهبهان و کلیه عزیزانی که در برگزاری این جشنواره همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر کنم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز