خطیب جمعه اندیمشک بیان کرد:

سردار سلیمانی مبارزی منحصر به فرد در برابر تروریست ها بود/ راه شهدا با قدرت ادامه دارد/ دنیا این حرکت تروریستی امریکا را فراموش نخواهد کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۶:۵۱
کد خبر: ۹۴۵۴۳۳
سردار سلیمانی مبارزی منحصر به فرد در برابر تروریست ها بود/ راه شهدا با قدرت ادامه دارد/ دنیا این حرکت تروریستی امریکا را فراموش نخواهد کرد
خطیب جمعه اندیمشک گفت: نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه های تروریستی و استکباری منطقه منحصر به فرد بود از این رو گروه های تروریستی همواره در آرزوی حذف سردار شهید قاسم سلیمانی بودند.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، آیین پاسداشت سردار شهید قاسم سلیمانی امروز شنبه با حضور پرشور شهروندان دیار حماسه سازان چهارم آذر و سنگربانان کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس در اندیمشک برگزار شد.

خطیب جمعه اندیمشک در این آیین پرشکوه و معنوی، که در میدان امام(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گروه های تکفیری، تروریستی و داعشی های جنایت کار بارها به قدرت و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت اعتراف کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نوری با اشاره به این که نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه های تروریستی و استکباری منطقه منحصر به فرد بوده است، افزود: گروه های تروریستی همواره در آرزوی حذف سردار شهید قاسم سلیمانی بودند.

او، آمریکا و حامیان آن ها را آدم کش و جنایتکار دانست و گفت: استکبار و تروریست ها دستشان به خون آدم های بی گناه و مردم بی دفاع آلوده است و حامیان رژیم های خودکامه و پلید هستند.

امام جمعه اندیمشک جایگاه سردار شهید قاسم سلیمانی در عرصه ولایت مداری و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب، را رفیع دانست و بیان کرد: شهادت پاداش و آرزوی سردار قاسم سلیمانی بود و این عزیز به آرزوی دیرین خود رسید.

او با بیان اینکه آمریکا و گروه های تفکیری کینه سردار شهید قاسم سلیمانی را سال ها در دل نگاه داشتند، اضافه کرد: دنیا این حمله وحشیانه که بر خلاف حقوق بین الملل بوده و حمله ای تروریستی است را هرگز فراموش نخواهد کرد.

حسینی نوری در پایان با تاکید بر اینکه شهادت قاسم سلیمانی تاثیری بر اقتدار ملی و برون مرزی ما نخواهد گذاشت، تصریح کرد: راه ما مشخص است و تا آخرین نفس از  راه امام ولایت و منطق اسلامی و انقلابی خود در تمام عرصه ها دفاع می کنیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز