در حال برگزاری است؛

استقبال باشکوه از پیکر مطهر ابومهدی المهندس در اروند/جمعیت وارد خرمشهر شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۹:۲۷
کد خبر: ۹۴۷۰۴۰
استقبال باشکوه از پیکر مطهر ابومهدی المهندس در اروند/جمعیت وارد خرمشهر شد
مردم ولایتمدار منطقه آزاد اروند از صبح تا کنون میزبان پیکر پاک شهید سرافراز ابومهدی المهندس هستند که به دلیل استقبال و ازدحام جمعیت، پس از چهار ساعت پیکر ایشان وارد خرمشهر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، از صبح امروز تا کنون پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس جانشین حشد الشعبی عراق و همرزم با وفای سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، با حضور بیشمار ولایتمداران منطقه آزاد اروند در حال تشییع است. ازدحام و استقبال مردم آبادان به حدی بود که این مراسم بیش از زمان تعیین شده به طول انجامیده و فرمانداران دو شهرستان مدارس و مراکز آموزش عالی نوبت ظهر را هم علاوه بر نوبت صبح تعطیل اعلام کردند.

مراسم بدرقه مردم شهرستان آبادان از دقایق پیش به پایان رسید و پیکر پاک و مطهر سردار ابومهدی وارد شهرستان خرمشهر شد و خیل بیشماری از مردم آبادان نیز وارد خرمشهر شدند.

این مراسم با حضور مسولین دو کشور؛ سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران و آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، استاندار و هیات استانداری استان بصره، تعدادی از نیروهای حشد الشعبی، مردم، مسوولین منطقه ایی، استانی و کشوری در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است بعد از بدرقه و داع مردم خرمشهر پیکر این شهید عالیقدر از طریق مرز شلمچه برای خاکسپاری در زادگاهش، به استان بصره منتقل می شود.

 

 

 

نظر شما