دیدار هفدهم لیگ برتر بسکتبال؛

شکست نیروی زمینی در آبادان/پالایش نفت ۹۷ - ۵۴ نیروی زمینی

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۱:۵۶
کد خبر: ۹۴۸۱۲۴
شکست نیروی زمینی در آبادان/پالایش نفت ۹۷ - ۵۴ نیروی زمینی
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیدار خانگی با نتیجه قاطع 97 بر 54 تیم نیروی زمینی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته هفدهم لیگ برتر، امروز پنج شنبه 19 دی ماه میزبان تیم نیروی زمینی بود که در پایان با نتیجه 97 بر 54 بر مهمان خود به پیروزی رسید.

در ابتدای این دیدار کادر فنی و بازیکنان دو تیم با اهدای گل به شهدای مقاومت و مدافع حرم، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس ادای احترام نمودند. همچنین پالایش نفتی ها به دلیل اعلام عزای عمومی بابت فوت هموطنانمان در کرمان همچنین سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن 179 سرنشین آن و کشته شدگان اتوبوس خط تهران - گنبد امروز با بستن روبان مشکی به رقابت پرداختند.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه قاطع 29 بر 13 به نفع تیم نفتی ها به پایان رسید. در ادامه و در کوارتر دوم نیز شاگردان هماد سامری با نتیجه 23 بر 17 به برتری رسید تا در مجموع برزیلی های آبادانی با نتیجه 52 بر 30 برنده نیمه اول این دیدار باشد.

شاگردان هماد سامری آغاز نیم دوم را هجومی تر آغاز کردند و توانستند در کوارتر سوم نیز با نتیجه 24 بر 10 به پیروزی برسند. در ادامه نیز نفتی ها در کوارتر چهارم با نتیجه 21 بر 14 به برتری رسیدند.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه نهایی 97 بر 54 به نفع پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان با این برد 30 امتیازی شد و به جایگاه دوم لیگ برتر صعود کرد. تیم نیروی زمینی نیز در جایگاه سیزدهم لیگ قرار دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز