با اخذ موافقت اصولی محقق می‌شود؛

راه اندازی دومین مرکز رادیوتراپی در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان/ خرمشهر مجهز به رادیو تراپی می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۵:۳۶
کد خبر: ۹۴۸۷۲۴
راه اندازی دومین مرکز رادیوتراپی در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان/ خرمشهر مجهز به رادیو تراپی می شود
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: موافقت اصولی افزایش بخش رادیوتراپی در محدوده‌ فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر از سوی دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت ابلاغ شد.

شکراله سلمان‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری دانشکده علوم پزشکی آبادان این موافقت اخذ شد و این در حالیست که پیش از این با توجه به جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان تنها یک مجوز برای تاسیس مرکز رادیوتراپی در نزدیکی مرکز غربالگری تیپ دو سرطان که در آبادان مستقر است، صادر شده بود.

او با بیان اینکه این مرکز در محلی احداث شده بود که مردم آبادان، خرمشهر و شادگان بتوانند دسترسی آسانی به آن داشته باشند، گفت: این افزایش ظرفیت صرفا بنا به درخواست مردم عزیز خرمشهر و رفاه حال آنان بوده و اکنون پس از رایزنی برای اخذ مجوز لازم طی ماه‌ها پیگیری توسط دانشکده و گذراندن مراحل اداری و قانونی خوشبختانه با احداث این مرکز موافقت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: به منظور تبیین اذهان عمومی لازم است یادآور شویم که اخیرا برخی افراد به دلایل واهی متاسفانه با نشر اکاذیب در فضای مجازی این دانشکده را متهم به کم‌کاری نموده که از مردم عزیز و فهیم شهرستان خرمشهر می‌خواهیم تا به اینگونه مطالب توجه نکنند.

سلمان زاده در پایان با بیان اینکه بر اساس این موافقتنامه دانشکده علوم پزشکی آبادان حق واگذاری مجوز این مرکز به غیر را ندارد، اضافه کرد: با توجه به رفع موانع قانونی تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با حضور فعال موسسات خیریه بتوانیم شاهد احداث و بهره‌برداری مرکز پرتو درمانی به دست پرتوان خیرین عزیز باشیم.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز