با اعتباری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد؛

جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد صنعتی در منطقه آزاد اروند/ بازگشت به کار ۱۸۶ کارگر

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۵:۲۳:۵۱
کد خبر: ۹۴۹۳۵۷
جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد صنعتی در منطقه آزاد اروند/ بازگشت به کار ۱۸۶ کارگر
مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از احیا و جلوگیری از تعطیلی چهار واحد صنعتی ورشکسته و نیمه فعال در راستای ثبات اشتغال و رفع معضل بیکاری در منطقه خبر داد.

کمال رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شرایط تحریم ها، نوسانات شدید ارزی، کمبود منابع نقدینگی و منابع مالی از مهمترین عوامل رکود و جاماندن واحدهای مذکور از چرخه تولید بود.

او احیای واحدهای صنعتی نیمه فعال منطقه را راهکار رسیدن به اهداف(رونق تولید) بیان کرد و گفت: توجه به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط و تولیدات داخلی در منطقه می تواند نقش بسزایی در اشتغال زایی ایفا کند. همچنین شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند چندین واحد را هدف گذاری کرده که تا کنون ۴ واحد به سمت فعال سازی حرکت کرده اند.

مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند افزود: ‪ میزان سرمایه گذاری شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند برای راه اندازی مجدد ۴ واحد مذکور ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی احیا شده شامل کربورسیلیسیم، آلومینیم، محصولات سلولزی، قیر و تولید سازه های فلزی است

رضایی در پایان با تاکید بر ظرفیت های تولیدی در منطقه آزاد اروند و برنامه ریزی برای ایجاد اشتغالزایی در سال رونق تولید تصریح کرد: میزان اشتغال زایی به وجود آمده  با احیای مجدد این واحدهای صنعتی ۱۸۶ نفر اعلام شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز