فرماندار شادگان تاکید کرد:

لزوم همکاری دستگاه های شادگان در اجرای مصوبات شورای سلامت

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۹:۲۹
کد خبر: ۹۴۹۴۱۳
لزوم همکاری دستگاه های شادگان در اجرای مصوبات شورای سلامت
فرماندار شهرستان شادگان بر لزوم همکاری دستگاه ها و ادارات شادگان در اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت دراین شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف شورای سلامت، پیگیری اجرایی شدن مصوبات است و برای به سرانجام رسیدن مصوبات باید از تمام پتانسیل‌های شهرستان به نحو شایسته استفاده شود.

او با بیان اینکه سلامت یکی از مهم‌ترین مقوله‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای است، گفت: ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم جامعه از طریق اتخاذ تدابیر مناسب و نهادینه کردن سیاست‌گذاری و مدیریت در قلمرو سلامت امکان‌پذیر خواهد بود که تشکیل شورای سلامت همین روند را دنبال خواهد کرد.

فرماندار شادگان با اشاره به اهداف شورای سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط باید تامین امنیت غذایی و سلامت مردم را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

فرماندارشادگان در پایان تصریح کرد: توجه و اهمیت دادن به مقوله سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری ها امروز در هر جامعه ای ضروری است و باید نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی صورت بگیرد.

لازم به ذکر است که بررسی میزان پیشرفت لایروبی و آهک پاشی جوی و گودال های فاضلاب، بررسی وضعیت کمی و کیفی بهداشت آب شرب،  پویش ملی مبارزه با سرطان و آموزش به کلیه ادارات از ۱ تا ۷ بهمن سال جاری از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز