استاندار خوزستان بیان کرد:

کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بر ما لازم است/ ارسال امکانات و اقلام اهدایی خوزستان به سیل زدگان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۶:۳۰:۳۸
کد خبر: ۹۵۰۰۹۳
کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بر ما لازم است/ ارسال امکانات و اقلام اهدایی خوزستان به سیل زدگان
استاندار خوزستان گفت: همانطور که مردم ایران زمین در سیلاب فروردین ماه ۹۸ در کنار خوزستانی ها بودند، بر ما هم فرض و لازم است که آمادگی خود را برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اعلام‌ کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به وضعیت سیلابی استان های سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب در استان سیستان و بلوچستان لازم می دانیم در حد توان‌ و بضاعت مساعدت و همراهی لازم را به مردم این استان سیل زده داشته باشیم.

او با بیان اینکه برخی از شرکت ها را همچون فولاد خوزستان موظف کردیم که امکانات خود را برای فرستادن به این استان سیل زده بسیج کنند، گفت: تاکید کردیم که جمعیت هلال احمر خوزستان نیز شماره حسابی را برای جمع آوری کمک های مردمی به مردم آسیب دیده از این سیل مشخص کند تا خوزستانی های حامی و علاقمند به همیاری بتوانند از این طریق کمک های نقدی خود را به حساب مشخصی واریز کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه از همه آحاد مردم خوزستان برای کمک به هموطنان گرفتار در سیل سیستان و بلوچستان، دعوت می کنم که کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند، افزود: تاکید کردم هلال احمر خوزستان شرایطی را فراهم کند تا مردم خوزستان بتوانند سریع تر کمک ها و نیازمندی های سیل زدگان را اهدا کنند تا در اسرع وقت برای این عزیزان ارسال شود.

مقام عالی دولت در خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه هر کس در حد توان و بضاعت خود به مردم سیل زده کمک کند، بیان کرد: ما باید در کنار هم باشیم همانطور که مردم ایران زمین در سیل فروردین ماه ۹۸ در کنار خوزستانی ها بودند، بر ما هم فرض و لازم است که آمادگی خود را برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اعلام‌ کنیم. از این طریق مردم خوزستان را به حمایت همه جانبه در این خصوص دعوت می کنم.

 

 

 

 

نظر شما