رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری امیدیه خبر داد:

شهرستان امیدیه صاحب پیست موتورسواری می شود/آغاز احداث پیست به زودی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۰:۰۷
کد خبر: ۹۵۰۶۲۸
شهرستان امیدیه صاحب پیست موتورسواری می شود/آغاز احداث پیست به زودی
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری امیدیه از مشخص شدن محل پیست موتورسواری این شهرستان خبر داد.

سجاد شجاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در امیدیه با اعلام این خبر اظهار کرد: پیست موتور سواری بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

او با اشاره به مشکلات موتورسوران به علت نبود پیست استاندارد در این شهر گفت: پس از بازدید میدانی فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان، شهردار و مدیریت منابع طبیعی  شهرستان  امیدیه، این پیست  در زمینی به مساحت بیش از ۱۴ هکتار در جاده ماهشهر احداث شده خواهد شد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری امیدیه نبود پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیلرانی را از جمله مشکلات و کمبودهای علاقمندان به این رشته پر طرفدار در امیدیه برشمرد و افزود: متاسفانه بسیاری از جوانان امیدیه ای برای پرداختن به این دو رشته، خیابان‌های امیدیه را به جای پیست انتخاب کرده‌اند و این موضوع احداث یک پیست مناسب را ضروری‌تر کرده است.

شجاع در پایان بیان کرد: هیات ورزش‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی نزدیک به 10 سال به صورت رسمی در امیدیه فعالیت می‌کند و ورزشکاران این رشته‌ها به صورت پراکنده و محدود به دلیل نداشتن امکانات مناسب در مسابقات رسمی این رشته‌ها شرکت کرده‌اند که خوشبختانه با مساعدت‌های فرماندار ورزش دوست، اداره ورزش و جوانان  و شهرداری امیدیه این مشکلات در آینده‌ای نزدیک حل خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز