با حضور استاندار خوزستان؛

فاز نخست دومین ایستگاه پست برق ثابت ایذه به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۹:۵۳
کد خبر: ۹۵۱۷۵۳
فاز نخست دومین ایستگاه پست برق ثابت ایذه به بهره برداری رسید
فاز نخست دومین ایستگاه پست برق ثابت شهرستان ایذه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال امروز جمعه 27 با حضور استاندار خوزستان و مسوولان محلی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فاز نخست دومین ایستگاه پست برق ثابت شهرستان ایذه با هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال امروز جمعه ۲۷ دی ماه با حضور استاندار خوزستان و مسوولان محلی و استانی به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: فاز اول پست برق ۱۳۲ به ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان ایذه امروز مورد بهره برداری قرار گرفت. این دومین پست برق ثابت شهرستان ایذه محسوب می شود و در این بخش شهرستان ایذه از محرومیت جدی برخوردار بوده است.

استاندار خوزستان گفت: در واقع شهرستانی با بیش از ۲۳۰ هزار نفر جمعیت فقط یک پست ثابت و دو پست برق سیار داشته است که این وضعیت ناپایداری برق شهرستان ایذه را در پی داشته است.

شریعتی توضیح داد: در سال ۹۵ مردم ایذه مرتب از قطعی برق برای گلایه مندی داشتند و خوشبختانه با تلاش هایی که مسوولان برق منطقه ای داشته اند امروز دومین پست برق ثابت را مورد بهره‌برداری قرار دادیم؛ سومین پست برق ثابت نیز در منطقه میانگران در حال ساخت است که حدودا در یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. در آن صورت با سه پست برق ثابت شهرستان ایذه به شرایط استاندارد در این بخش نزدیک تر خواهد شد و به پایداری می رسد و کم توجهی و بی توجهی ای که در گذشته نسبت به این مسیله صورت گرفته است جبران خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: البته پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک که تغذیه‌کننده کل این مناطق است هم در حال ساخت است و تلاش ما بر این است که این عقب ماندگی و کمبود و ناپایداری را در برق ایذه جبران و حل نماییم که بتوان سرمایه‌گذاری پایدارتری انجام داد چرا که اگر برق نباشد هیچ کاری نمی توان انجام داد.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه برق است و امیدواریم با انجام این طرح ها شرایط را بهتر فراهم کنیم؛ از تلاش جدی که در برق استان در سال های اخیر صورت گرفته است صمیمانه سپاسگزارم و بر ادامه این روند تاکید می‌کنم که انشاالله برق استان روز به روز پایدارتر شود.

لازم به ذکر است که استاندار خوزستان و هیات همراه در دامه از روند اجرایی پروژه پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک بازدید به عمل آوردند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز