دیدار هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال؛

پرواز بلند قامتان پالایش نفت بر فراز مس کرمان/پالایش نفت ۹۲ - ۶۷ صنعت مس کرمان

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۸:۰۰
کد خبر: ۹۵۳۲۹۹
پرواز بلند قامتان پالایش نفت بر فراز مس کرمان/پالایش نفت ۹۲ - ۶۷ صنعت مس کرمان
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیدار خانگی از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 92 بر 67 تیم صنعت مس کرمان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیستم لیگ برتر، امروز دوشنبه 30 دی ماه میزبان تیم صنعت مس کرمان بود که در پایان با نتیجه 92 بر 67 میهمان خود را شکست داد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه قاطع 20 بر 10 به نفع تیم نفتی ها به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم نیز شاگردان هماد سامری با نتیجه 16 بر 11 به برتری رسیدند تا در مجموع پالایش نفت آبادان با نتیجه 36 بر 21 برنده نیمه اول این دیدار شود.

شاگردان محمد کسایی پور در کوارتر سوم نیز 24 بر 22 نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند. در ادامه بلندقامتان پالایش نفت کوارتر چهارم را با نتیجه قاطع 32 بر 24 به نفع خود رقم زدند.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه نهایی 92 بر 67 به نفع پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

داوری این دیدار بر عهده حمید مختاری، رضا آذرافزا و رسول داوری و ناظر داوران نیز حسین بنی جمال بود.

از نکات حاشیه ایی؛ به دلیل ورود محمد کسایی پور سرمربی تیم مس کرمان در کوارتر چهارم به زمین مسابقه و اعتراض او به کوبل داوری، این دیدار دقایقی متوقف شد، در ادامه بعد از تذکر داور، این سرمربی از  سالن رقابت دیسکالیفه(اخراج) شد. البته سرمربیان دو تیم در طول این دیدار بارها به تصمیمات گروه داوری اعتراض داشتند.

همچنین سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در این دیدار به دلیل آسیب دیدگی چراغی، حاجیان و نظافت، نتوانست از آنها در ترکیب امروز استفاده کند.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیستم با 35 امتیاز موقتا به جایگاه سوم لیگ صعود کرد و تیم صنعت مس کرمان با 22 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ باقی ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز