معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد:

بکارگیری دانش فنی جدید در مهندسی عمران رویکرد آتی منطقه آزاد اروند است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۶:۳۶
کد خبر: ۹۵۳۳۶۸
بکارگیری دانش فنی جدید در مهندسی عمران رویکرد آتی منطقه آزاد اروند است
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بروز شدن و بکارگیری دانش فنی جدید در مهندسی عمران منطقه را از رویکردهای اصلی این سازمان در آینده برشمرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، موعود شمخانی عصر امروز در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان ( BIM) اظهار کرد: با توجه به اینکه اساس توسعه در هرمنطقه ای توسعه ی انسانی آن منطقه است، هدف ما در اکثر پروژه های نوین مان چه در چارچوب اجرا و چه در چارچوب آموزش این بوده که سطح علمی مجموعه را ارتقاء دهیم.

او با اشاره به اینکه در قرارداد ما با این پروژه چند کارگاه آموزشی هم گنجانده شده که نخستین کارگاه آن امروز برگزار شد، گفت: همیشه هدف سازمان منطقه آزاد اروند و به طبع آن معاونت عمرانی در رویدادها و پروژه های مختلف ارتقاء سطح علمی و انجام آن رویدادها و پروژه ها بوده است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ساختمان اداری، فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند یکی از پروژه هایست که ایجاد زیرساخت های مناسب برای توسعه انسانی در آن دیده شده است.

شمخانی در پایان با ابراز امیدواری از به روزتر شدن در تمامی سطوح بیان کرد:  امید می رود تا در تجربه ها و پروژه های در دست اقداممان به لحاظ علمی جهشی رو به جلو را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا، در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان (BIM) مهدی رعیتی مدیر فنی و امور زیربنایی  دبیرخانه مناطق آزاد، اساتید دانشگاه های تهران و فرودسی مشهد نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز