معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

۳۷ هزار کودک در جنوب غرب خوزستان برابر فلج اطفال واکسینه می شوند

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰:۳۵
کد خبر: ۹۵۳۵۰۲
۳۷ هزار کودک در جنوب غرب خوزستان برابر فلج اطفال واکسینه می شوند
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای حدود ۳۷ هزار کودک در جنوب غرب خوزستان(محدوده فعالیت این دانشکده) از روز پنجم بهمن ماه جاری خبر داد.

آرش یلالی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح که تا پایان سال(حدود ۲ ماه) ادامه دارد کودکان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان که متولد یکم فروردین سال ۱۳۹۵ تا یکم مهر ۱۳۹۷ هستند، واکسینه می‌شوند.

او درباره شیوه واکسیناسیون این کودکان گفت: برای دریافت این واکسن تزریقی، خانواده‌ها به همراه فرزندان خود به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه بهداشت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای حدود ۳۷ هزار کودک در جنوب غرب خوزستان از روز پنجم بهمن ماه جاری آغاز می شود، افزود: برای واکسینه شدن کودکان جامعه هدف در این طرح هیچگونه مراجعه حضوری به درب منازل انجام نمی‌شود و لذا شهروندان در این باره مراقب سوء استفاده‌های احتمالی باشند.

لازم به ذکر است که حوزه فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان جنوب غرب استان خوزستان است که شامل شهرستان های آبادان و خرمشهر(منطقه آزاد اروند) و شهرستان شادگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز