دیدار هفته بیستم و یکم لیگ برتر بسکتبال؛

برد شیرین پالایش نفت در شهرکرد/پالایش نفت ۷۲ - ۵۹ رعد پدافند شهرکرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۶:۰۷
کد خبر: ۹۵۴۷۰۵
برد شیرین پالایش نفت در شهرکرد/پالایش نفت ۷۲ - ۵۹ رعد پدافند شهرکرد
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری خارج از خانه با نتیجه 72 بر 59 تیم رعد پدافند شهرکرد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز پنج شنبه سوم دی ماه مهمان تیم رعد پدافند شهرکرد بود که در پایان با نتیجه 72 بر 59 میزبان خود را شکست داد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه قاطع 20 بر 12 به نفع تیم نفتی ها به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم نیز شاگردان هماد سامری با نتیجه 21 بر 16 به برتری رسیدند تا در مجموع پالایش نفت آبادان با نتیجه 41 بر 28 برنده نیمه اول این دیدار شود.

شاگردان مهدی جمشیدی در کوارتر سوم اما با نتیجه نزدیک 12 بر 11 بر مهمان خود به برتری رسیدند. در ادامه اما مجددا بلندقامتان پالایش نفت کوارتر چهارم را با نتیجه پایاپای 20 بر 19 به نفع خود رقم زدند.

به این ترتیب پالایش نفت آبادان در دیداری بیرون از خانه با نتیجه نهایی 72 بر 59 به پیروزی رسید تا در مجموع بردهای این تیم به عدد شانزده برسد.

کوبل داوری این دیدار را جواد زارع، روزبه کلاهدوز و گقارد طهماسیان تشکیل داده بودند و مسوولیت نظارت بر این دیدار  نیز بر عهده محمود حاج اسماعیلی بود.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیست و یکم با 37 امتیاز موقتا در جایگاه سوم لیگ قرار دارد و تیم رعد پدافند شهرکرد با 26 امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ باقی ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز