ناظر گمرکات خوزستان بیان کرد:

گمرک در آبادان به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر گذار است/ تلاش کردیم پرسنلی در گمرک آبادان خدمت کنند که از حال و روز مردم آگاه باشند

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۵:۵۴
کد خبر: ۹۵۶۳۸۹
گمرک در آبادان به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر گذار است/ تلاش کردیم پرسنلی در گمرک آبادان خدمت کنند که از حال و روز مردم آگاه باشند
ناظر گمرکات خوزستان گفت: گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر می گذارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا بلوطی میرزا ظهر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرک آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گمرک ‌آبادان با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر آبادان واقع شده از جایگاه، موقعیت و تاثیرگذاری ویژه ای هم برخوردار است.

او گفت: از نام خیابان های این شهر تاثیرگذاری گمرک قابل حدس است، به عنوان مثال خیابان"ته لنجی ها" از کمک و یاری گمرک رونق و روزی گرفته است و در نهایت همین موضوع بر زندگی تمام افراد ساکن در منطقه همجوار هم تاثیر می گذارد.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر  می گذارد، افزود: تلاش کردیم تا پرسنلی در گمرک آبادان ادامه خدمت داشته و انجام وظیفه کنند که از حال و روز مردم درک خوبی داشته باشند.

بلوطی میرزا بیان کرد: آبادان یکی از شهرهای استان خوزستان است که بر پایه تجارت به رونق رسیده به همین دلیل امیدوارم که مدیرکل جدید گمرک آبادان با تلاش های خود سعی کند که چرخ این رونق متوقف نشود تا مردم از نعمات آن استفاده کنند و در سطح بازار و اجتماع تاثیرگذاری این خدماتی که از سوی نظام و دولت خدمتگزار برای مردم در نظر گرفته می شود را ببینیم.

او یادآور شد: اداره کل گمرک آبادان جزو گمرکات متوسط استان خوزستان است و می‌تواند همپای گمرک خرمشهر باشد؛ هر چند که گمرک خرمشهر بزرگتر است ولی در هر صورت گمرک آبادان جایگاه استراتژیک و حساس خودش را دارد.

ناظر گمرکات خوزستان در پایان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از لحاظ درآمد قابل قیاس با بندرامام نیست، تصریح کرد: گمرک آبادان شاید درآمدش به اندازه گمرک بندرامام نباشد ولی به لحاظ استراتژیک، دست کمی از بندرامام ندارد.

 

 

نظر شما