فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

شناسایی و بازداشت عاملان برداشت غیرمجاز از حساب شخصی ۷ شهروند آبادانی

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۵:۰۲
کد خبر: ۹۵۶۴۹۰
شناسایی و بازداشت عاملان برداشت  غیرمجاز از حساب شخصی ۷  شهروند آبادانی
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و بازداشت عاملان برداشت غیرمجاز از حساب شخصی هفت شهروند آبادانی در این شهر خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در  پی دریافت  شکایت هفت  شهروند آبادانی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با ترفندهای مختلف اقدام به برداشت پول از حساب بانکی آنان کرده اند، کار شناسایی متهمان و رسیدگی به پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام تحقیقات کامل و رصد اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا و پرونده های متشکله مشخص شد متهمان همگی خارج از استان و از شهرستان های تهران، کرمان، اصفهان، شیراز و همدان بودند که با سوء استفاده از عدم آگاهی و اعتماد برخی شهروندان به ‌صورت حرفه ای از طریق ایجاد درگاه بانکی جعلی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب بانکی افراد و حواله به حساب نفرات خود در داخل و خارج می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابادان افزود: پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی با ماموران انتظامی شهرستان های مربوطه هفت متهم کلاهبردار در این باره شناسایی و دستگیر شدند.

تقی زاده در پایان با اشاره به اینکه تمامی وجوه کلاهبرداری شده از شاکیان؛ در مجموع به مبلغ سیصد و چهل و هشت میلیون ریال بوده که پس از اعتراف متهمان دستگیرشده و با هماهنگی مقام قضایی از آنان گرفته شد و طی صورتجلسه ای تحویل مالباختگان شد، بیان کرد: کلاهبرداران در بازجویی تخصصی با پلیس به 34 فقره کلاهبرداری اینترنتی دیگر در سایر نقاط کشور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

 

 

نظر شما