سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر بیان کرد:

رقابت سخت و سنگینی مقابل نفت آبادان داشتیم/روی اشتباهات خودمان بازی را باختیم/امسال لیگ خوبی داریم

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۶:۵۵
کد خبر: ۹۵۶۵۲۲
رقابت سخت و سنگینی مقابل نفت آبادان داشتیم/روی اشتباهات خودمان بازی را باختیم/امسال لیگ خوبی داریم
سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: بازی خوبی بود و ما می دانستیم بازی سخت و سنگینی مقابل تیم نفت به واسطه تجربه بازیکنان این تیم در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سیامک ویسی امشب و پس از باخت تیمش مقابل تیم پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کوارتر نخست شرایط سختی را داشتیم و خوب شروع نکردیم اما هر چه بازی رو به جلوتر رفت شرایط برای تیم ما بهتر شد و در دقایق پایانی هم بازی پایاپای بود اما متاسفانه با یکی دو اشتباه خودمان بازی را واگذار کردیم که شاید می توانستیم بهتر از این باشیم و شرایط به گونه ای دیگر رقم بخورد که این اتفاق نیفتاد.

او گفت: بازیکنان خارجی ما بازیکنان تاثیرگذاری هستند و انتظارمان از آنان نیز ارایه بازی خوب است، اگر چه تیم ما بازیکن خارجی دارد اما تجربه و سابقه بازیکنان تیمی همچون نفت آبادان از بازیکنان ما بهتر و بیشتر است.

سرمربی تیم توفارقان آذر شهر درباره لیگ امسال افزود: نسبت به سال های گذشته امسال به دلیل حضور تعداد تیم های بیشتر لیگ خوب و با شرایط بهتری داریم و بازیکنان نیز در تیم ها تقسیم شده اند و سوای از شرایط متفاوت پنج تیم بالای جدول، 6 تیم بعدی تیم هایی هستند که از نظر مالی تمکن بهتر و بیشتری دارند و توانسته اند بازیکن های بهتری را جذب کنند و جایگاه خیلی بهتری را نسبت به سایر تیم ها داشته باشند.

ویسی در پایان بیان کرد: امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد و به همین یک سال ختم نشود. اینکه ما یک سال کار کنیم و از سال بعد دوباره تعداد تیم ها کاهش پیدا کند امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در نهایت بازیکنان خوبی را برای تیم های ملی داشته باشیم.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر از هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری خارج از خانه با نتیجه 93 بر 87 از پالایش نفت آبادان شکست خورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز