در پس عدم تحرک و اقدام به موقع مسوولان صورت گرفت:

واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان به شهرداری گناوه

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۶:۴۵
کد خبر: ۹۵۶۹۰۹
واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان به شهرداری گناوه
در پی عدم تحرک و اقدام به موقع و به جای مسئولان شهری آبادان و منطقه آزاد اروند، امتیاز لیگ برتری تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان به شهرداری گناوه واگذار شد.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به وجود مشکلات فراوانی که سال ها دامنگیر این تیم، بازیکنان و کادر فنی آن شده بود، اظهار کرد: مشکلات فراوان مالی عمده ترین مشکل مبتلابه تیم بود که سبب عقب افتادن پرداختی ها به بازیکنان و مطالبات تلمبار شده آنان شده بود.

عبدالله جهان نژادیان افزود: از سوی دیگر برخوردار نبودن از یک زمین استاندار سبب شده بود تا هر بار برای برگزاری مسابقات به فدراسیون تعهد بدهیم که انجام می شود اما هر سال از پی سال دیگر می آمد و می رفت و در این باره هیچ اتفاق خوش یمنی نمی افتاد.

او با اشاره به چندین برابر شدن هزینه ها گفت: افزایش چند برابری هزینه ها متاثر از افزایش قیمت ها به هیچ وجه مقرون به صرفه نبود و بارها ضمن اعلام این موضوع به مسوولان اعم از استانی و شهرستانی خواهان حمایت از تیم شدیم که متاسفانه چنین نشد و ما ناچار از این واگذاری بودیم تا حداقل بتوانیم رضایت بازیکنانمان را در پرداخت معوقاتشان جلب کنیم.

به گفته جهان نژادیان از این پس تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان با حفظ بازیکنان فعلی اش در لیگ دسته ۲ که هزینه کمتری دارد به رقابت خواهد پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز