معاون فرماندار ماهشهر خبر داد:

اتمام عملیات انتقال هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه ماهشهر+ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۳:۰۴
کد خبر: ۹۵۶۹۲۱
اتمام عملیات انتقال هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه ماهشهر+ببینید
معاون فرماندار ماهشهر از پایان عملیات انتقال هواپیمای حادثه‌دیده از خیابان به داخل فرودگاه ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک جاده خاکی بیش از ۱۰۰ متری برای جابه‌جایی هواپیمای سانحه‌دیده از میان جاده کمربندی ماهشهر به داخل فرودگاه شهر ایجاد شد و پس از چندین ساعت عملیات، حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد هشتم بهمن‌ماه، هواپیما به داخل فرودگاه ماهشهر انتقال پیدا کرد.

او گفت: برای این جابه‌جایی، ۱۰۰ متر جاده ایجاد کردیم؛ زمین باتلاقی بود و ایجاد چنین جاده ای، کار یک روز نبود ولی با توجه به اضطرار و اهمیت موضوع، این جاده ایجاد شد. حتی دوستان هواپیمایی به ما گفتند که فکر نمی کردیم، بتوانید این کار را به این صورت انجام دهید و هیچ جای ایران چنین موردی را ندیده بودیم.

معاون فرماندار ماهشهر افزود: تجربه مشابه را در استان نداشتیم ولی خدا را شکر تمام نیروهای عملیاتی، امدادی و انتظامی و همچنین دیگر حوزه ها پای کار بودند و با تمام وجود کار کردند.

شریفی در پاسخ به این سوال که پس از استقرار هواپیما در فرودگاه، چه عملیاتی روی آن انجام خواهد شد؟ بیان کرد: این حوزه کاملا فنی و تخصصی است و خود شرکت کاسپین و سازمان هواپیمایی باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

لازم به ذکر است که روز گذشته هواپیمای بویینگ ام دی هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۶۹۳۶ از تهران به ماهشهر در ساعت ۷:۵۰ صبح به هنگام نشستن از باند فرودگاه ماهشهر خارج و وارد خیابان شد.

همه ۱۳۵ مسافر و هفت خدمه پرواز این هواپیما در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز