فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در آبادان و خرمشهر

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۴:۰۸
کد خبر: ۹۵۷۴۵۵
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در آبادان و خرمشهر
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح ومهمات توسط پلیس اطلاعات وامنیت عمومی خوزستان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: هفتم بهمن ماه جاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله سلاح جنگی و شکاری آگاه شدند.

او گفت: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری پلیس های هم نام خود در شهرستان های آبادان و خرمشهر پس از انجام هماهنگی قضایی، موفق شدند طی عملیاتی خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، ۱۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل ۹ قبضه کلاشینکف، ۳ قبضه کلت کمری، ۳ قبضه سلاح شکاری تک لول و پنج تیر، ۸ هزار و ۵۳۸ عدد فشنگ کلاش، ۱۲ عدد قنداق چوبی کلاش کشف شد، افزود: در این رابطه چهار متهم اصلی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار عباس زاده در پایان از عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان سلاح، فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز و غیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می کنند، خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز