دیدار هفته بیستم و سوم لیگ برتر بسکتبال؛

پالایش نفت ذوب آهن را نقره داغ کرد/ پالایش نفت ۶۵ - ۵۹ ذوب آهن اصفهان

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۲:۰۹
کد خبر: ۹۵۷۵۴۰
پالایش نفت ذوب آهن را نقره داغ کرد/ پالایش نفت ۶۵ - ۵۹ ذوب آهن اصفهان
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری خارج از خانه از هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر، امروز پنج شنبه دهم دی ماه مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ میزبان خود را شکست داد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به نفع تیم ذوب آهن به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم شاگردان هماد سامری با نتیجه ۲۲ بر ۱۳ به برتری رسید تا در مجموع پالایش نفت آبادان با نتیجه ۳۵ بر ۲۹ برنده نیمه اول این دیدار شود.

در کوارتر سوم نیز پالایش نفت با نتیجه نزدیک ۱۶ بر ۱۱ از میزبان خود پیشی گرفت. کوارتر چهارم این دیدار نیز با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

به این ترتیب پالایش نفت آبادان در دیداری بیرون از خانه با نتیجه نهایی ۶۵ بر ۵۹ به پیروزی رسید تا در مجموع بردهای این تیم به عدد هجده برسد.

کوبل داوری این دیدار را هادی سالم، ناصر افشار و حسنوند تشکیل داده بودند و مسوولیت نظارت بر این دیدار  نیز بر عهده بنی جمال ارثی بود.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیست و سوم با ۴۱ امتیاز به طور موقت در جایگاه دوم لیگ قرار دارد و تیم ذوب آهن اصفهان با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم لیگ قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز