دیدار دور برگشت پلی آف لیگ برتر بسکتبال؛

برد قاطع بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان/پالایش نفت ۸۴ - ۵۵ آسمان سترگ سپهرداد

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۲:۱۵
کد خبر: ۹۵۷۵۵۱
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در دیداری خارج از خانه از مرحله پلی اف لیگ برتر بسکتبال با نتیجه ۸۴ بر ۵۵ تیم آسمان سترگ سپهرداد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان از دیدار برگشت پلی آف، امروز پنج شنبه دهم دی ماه مهمان تیم آسمان سترگ سپهرداد بود که در پایان با نتیجه ۸۴ بر ۵۵ میزبان خود را شکست داد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع بانوان پالایش نفت به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم نیز شاگردان شایسته متشرعی با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ به برتری رسید تا در مجموع پالایش نفت آبادان با نتیجه ۴۳ بر ۳۳ برنده نیمه اول این دیدار شود.

در کوارتر سوم نیز نفتی ها با نتیجه ۱۹ بر ۱۰ به برتری رسیدند. در ادامه بلندقامتان پالایش نفت کوارتر چهارم را با نتیجه قاطع ۲۲ بر ۱۲ به نفع خود رقم زدند.

به این ترتیب تیم بانوان پالایش نفت آبادان در دیداری بیرون از خانه با نتیجه نهایی ۸۴ بر ۵۵ بر تیم آسمان سترگ سپهرداد به برتری رسیدند و به نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر صعود کردند.

لازم به ذکر است که بانوان پالایش نفت از دور رفت پلی آف روز شنبه پنجم بهمن ماه مهمان تیم آسمان سترگ سپهرداد بودند که در آن دیدار نیز توانست میزبان خود را با نتیجه 102 بر 83 شکست دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز