اسکوچیچ به کنفرانس نیامد؛

بهنام سراج: برای رویارویی با پرسپولیس انگیزه ی بالایی داریم

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۵۷۸۰۲
بهنام سراج: برای رویارویی با پرسپولیس انگیزه ی بالایی داریم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با نظر دراگان اسکوچیچ در نشست پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس حاضر شد بود، از آمادگی و انگیزه ی بالای تیمش برای مقابله با پرسپولیس تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بهنام سراج که با دختر کوچکش به نشست پیش از دیدار صنعت نفت آبادان با پرسپولیس آمده بود، اظهار کرد: از اینکه دراگان در نشست نیامد عذرخواهی می کنم، زیاد تمایل ندارم جلوی دوربین ظاهر شوم اما نظر سرمربی تیم و باشگاه بود که بنده در این نشست بیایم. دراگان اسکوچیچ اعلام کردند که در نشست بعد از بازی به صورت کامل و مفصل با رسانه ها صحبت خواهند کرد.

او در ادامه از آمادگی تیمش برای دیدار فردا خبر داد و گفت: هفته ی گذشته متاسفانه بازی بدی انجام دادیم. هر چند می توانستیم نتیجه بگیرم و در جدول صعود کنیم. اما بچه ها در آن بازی تنبیه شدند تا بدانند اگر خوب تمرین نکنند و تمرکز نداشته باشند، نمی توانند نتیجه بگیرند. همه ی آنها برای بازی فردا از انگیزه ی بالایی برخوردار هستند و قول دادند که باخت هفته ی پیش مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران کنند. آنها  قطعا هم برای مردم آبادان و هم برای تیم خودشان خواهند جنگید.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در دیدار با پرسپولیس محروم و مصدوم نداریم، در خصوص چرایی عدم جذب زهیوی افزود: زهیوی بازیکن بسیار خوبی است. اما در خصوص عدم جذب او فقط این را بگویم که مشکل جذب زهیوی فنی نبود.

بهنام سراج در خصوص رویارویی صنعت نفت و پرسپولیس بیان کرد: دراگان اسکوچیچ فیلم‌های اخیر بازی پرسپولیس را دیده است. با اینکه تیم ما آنالیزور ندارد، اما دراگان در این خصوص بسیار باهوش عمل می‌کند و آنالیز خوبی از تیم ها بدست آورده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان افزود: به هر حال با آمدن گل محمدی شوک مثبتی به این تیم وارد شده است، اما ما برای بازی فردا فقط به سه امتیاز فکر خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که کاروان پرسپولیس ساعت ۱۸:۵۰ امروز به آبادان سفر می‌کند که با توجه به ساعت این پرواز، امکان حضور یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم در نشست خبری پیش از دیدار فردا ممکن نیست و بخش رسانه‌ای پرسپولیس به همین خاطر از خبرنگاران خوزستان عذرخواهی می‌کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز