سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

شش ماه را بدون بازیکن جایگزین درنفت سپری کردیم/مشکل قلبی ندارم به شما دروغ گفته اند/دیوانه وار به جای سه نفرکارکردم

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۴:۰۲
کد خبر: ۹۵۸۴۳۳
شش ماه را بدون بازیکن جایگزین درنفت سپری کردیم/مشکل قلبی ندارم به شما دروغ گفته اند/دیوانه وار به جای سه نفرکارکردم
دراگان اسکوچیچ گفت:شما از تاکتیک حرف می زنید و فکر می کنید من از بازی خوب خوشم نمی آید؟ ما 6 ماه را بدون داشتن دفاع میانی روی نیمکت سپری کردیم. اگر قریشی، کعبی یا اهل شاخه مصدوم شده بودند، چه کسی را می توانستیم در پست دفاع به زمین بفرستیم؟ این مسایل جدی است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس با حضور در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بخش اول در خصوص این دیدار صحبت می کنم و در بخش دوم که ممکن است به طول بیانجامد می خواهم در باره ناگفته هایی حرف بزنم، اظهار کرد: در ابتدا به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. امروز از ما بهتر بودند. برای پیروزی در مقابل چنین تیم هایی شما باید صد درصد توان بگذارید و بدون اشتباه رقابت کنید. تیم پرسپولیس آنقدر بازیکن با کیفیت دارد که هر از آنها غفلت کنید و صاحب فضا بشوند، هر کاری برای تیمشان انجام می دهند.

او با بیان اینکه در نیمه اول آنها را خوب پرس کردیم و تحت فشار قرار دادیم، گفت: بعد از دریافت گل، رقابت آرام شد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه برایم سخت است چون اصلا نمی خواهم بازنده رقابت باشم، افزود: به نیمکت ما نگاه کنید، تعداد نفرات زیادی نداریم که بتوانند کمک کنند اما از آن طرف تیم مقابل از این حیث خیلی از ما بهتر است. به این خاطر می گویم پرسپولیس تیم خوبی است.

اسکوچیچ در پاسخ سوال خبرنگاری که گفت 180 دقیقه نفت خوب رقابت نمی کند و دو شکست را متحمل شده است، بیان کرد: همه فصل را خوب بودیم اما الان بد شده ایم. این خاصیت فوتبال است. البته دلایل زیادی وجود دارد. من از شما سوال می کنم؛ به نظر شما جایگاهی که الان صنعت نفت دارد، طبیعی است؟ چرا فکر می کنید تیم ما با این شرایط باید با پرسپولیس رقابت پایاپای داشته باشد و نباید به این تیم ببازیم؟

بعد از یک ماه جستجو، متوجه شدم پولی برای خرید بازیکن نداریم

سرمربی کروات طلایی پوشان در بخش دوم صحبت هایش با بیان اینکه من دیر رسیدم و همه تیم ها در اردو بودند، اظهار کرد: ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. در آن و قت همه تیم ها بازیکنانشان را گرفته بودند و ما آخرین بازیکنان را جذب کردیم.

او با بیان اینکه من وقت گذاشتم و تلاش کردم، تصریح کرد: یک ماه تمام به صورت 24 ساعته در حال بررسی بازیکنان مختلف خارجی بودم. اما بعد از این همه مدت متوجه شدم که پولی برای جذب بازیکن خارجی نداریم.

اسکوچیچ با اشاره به اینکه چهار ماه بعد از حضورم تازه قسط اولم را گرفتم، اضافه کرد: نمی خواستم قبل از بازیکنانم پول بگیرم، اما به من گفتند پول بازیکنان را دو روز بعد واریز خواهند کرد اما بعد از 6 ماه پول بازیکنانم را پرداخت کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با طرح این پرسش از خبرنگاری که خطاب به او گفته بود شما از روز اول از شرایط نفت مطلع بودید، افزود: از شما می پرسم! امروز دستیار اسلوونیایی من را در زمین دیدید؟ در دیدار قبل و چند دیدار گذشته چی؟ قطعا او را ندیده اید، زیرا او رفته است، زیرا باشگاه پولش را به موقع پرداخت نکرده است. حالا بعد از 6 ماه از من می پرسید که چرا فلان بازیکن را نگرفتید؟ چرا آن کار را نکردید و... من از شما می پرسم؛ چرا بازیکن نگرفتیم؟ می دانید چرا؟ به خاطر مسایل مالی، اما من ماندم کار کردم.

او با اشاره به اینکه امروز مقابل تیمی به میدان رفتیم که در آسیا رقابت می کند، تصریح کرد: بعضی از شماها از من در مورد رحیم زهیوی پرسیدید. او بازیکنی که سه سال بازی نکرده از طرفی پنجره نقل و انتقالات بسته شد و باید باشگاه مبلغی را به فدراسیون می دادند تا پنجره باز شود. مسایل زیادی هست و شما می پرسید که چرا اینطور یا آنطور شد. می خواهم بدانم چرا هیچ کس به تیم کمک نمی کند؟! در هر حال باید کاری کرده باشید تا انتظار ثمره از آن را داشته باشید.

مثل دیوانه ها به جای سه نفر کار کردم/چندین باشگاه حاضر شدند پول جدایی ام را بپردازند اما من نرفتم

اسکوچیچ با بیان اینکه در این مدت من مثل دیوانه ها کار می کردم، اضافه کرد: بعد از رفتن دستیارم، سه پست را همزمان انجام داده ام(مربی، مربی بدنساز و آنالیزور). این برای من کافی است یا خیر؟ اوکی، در بیست روز اخیر چندین باشگاه خواهان من بودند؟ یک؟ دو؟ سه؟ چهار؟ یا پنج؟ برخی از باشگاه ها حتی حاضر بودند که پول قرارداد من را بدهند که جدا شوم ولی با این حال ماندم تا باشگاه برای من بازیکن بیاورد.

علاوه بر تلاشم باید 40 هزار دلار بدهم که بتوانم بروم/ من مشکل قلبی ندارم به شما دروغ گفته اند

او با تکرار اینکه در بیست روز گذشته برخی حاضر بودند پول جدا شدنم را بپردازند تا به تیمشان ملحق شوم، افزود: در این حال مسوولان باشگاه نفت پس از شش الی هفت ماه، به من می گویند اگر می خواهیم بروی باید کل پول قراردادت را بپردازی. یعنی علاوه بر کاری که تا کنون انجام داده ام، هیچ پولی هم عایدم نمی شود و باید 40 هزار دلار دیگر هم بدهم که بتوانم از اینجا بروم. امیدوارم شما شرایط را درک کنید.

اسکوچیچ با تاکید بر اینکه من مشکل قلبی ندارم و در این خصوص به شما دروغ گفته اند، بیان کرد: اینکه در مورد قلب من صحبت شده که من مشکلی قلبی دارم دروغ است. من یک سری مشکلات دارم. دنبال درمانم بوده ام. کسی به من کمک نکرده و برای درمان باید به کشورم برگردم.

او گفت: شما از من می پرسید که چند شانس در این دیدار داشتیم اما من می گویم ما هفت ماه عالی بازی کردیم.

به باشگاه گفتم می نویسم که با هیچ باشگاهی ایرانی قرارداد نمی بندم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه من یک آدم حرفه ایی هستم، ادامه داد: شما درباره قرارداد صحبت کردید اما مواردی بسیار بزرگ تر از قرارداد وجود دارد. دیروز یک خبرنگار یا هوادار گفته بود که من می خواهم به سپاهان بروم. اما من به باشگاه گفتم که می خواهم به خانه بروم و می نویسم که به هیچ باشگاه دیگری در ایران نخواهم رفت.

اسکوچیچ با طرح این پرسش که برای چه مرا اینجا نگه داشته اید، تصریح کرد: در این مدت با تمام توان جنگیدم. چرا به این تیم کمکی نمی شود؟ چرا مرا نگه داشته اید؟ من هم می خواهم ببرم، من هم می خواهم به آسیا بروم. تا بیست روز پیش مشکلی برای ماندن در اینجا نداشتم. اما آنچه را هم می خواهم به من بدهید. من بازیکن می خواهم. چرا باشگاه‌های دیگر می توانند بازیکن بگیرند و حتی بازیکن خارجی بخرند؟ تیم نفت مسجدسلیمان شش الی هفت بازیکن در نیم فصل جذب کرد. چرا ما نتوانستیم؟ من ماه اول که به اینجا  آمدم اصلا نخوابیدم. چون بیش از حد کار و تلاش کردم. حالا باید به این مشکل بر بخورم. نمی شود از چیزی که نرمال نیست، توقع داشته باشید. اهداف باید نرمال باشد. ولی ما تلاش کردیم که بهترین باشیم. باید یک حد نرمالی برای آن در نظر گرفت.

6 ماه را بدون بازیکن جایگزین سپری کردیم

این سرمربی کروات افزود: شما از تاکتیک حرف می زنید و فکر می کنید من از بازی خوب خوشم نمی آید؟ ما 6 ماه را بدون داشتن دفاع میانی روی نیمکت سپری کردیم. اگر قریشی، کعبی یا اهل شاخه مصدوم شده بودند، چه کسی را می توانستیم در پست دفاع به زمین بفرستیم؟ این مسایل جدی است. اگر اشتباه مربی است، او را عوض کنید و به آسیا بروید. من مشکلی ندارم.

او با تکرار اینکه هنوز نمی دانم به چه دلیل کسی به این باشگاه کمک نمی کند، با خنده ایی تلخ بیان کرد: ما تمام راه ها را مثل دیوانه ها انجام دادیم تا شاید به جایی برسیم، شاید به این دلیل است که باید علاوه بر کاری که کردم پولی هم بدهم.

تیم خونه به خونه به دستیارنم پول نداد اما من به آنها پول خودم را دادم

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که از او در مورد وصول طلبش از باشگاه خونه به خونه پرسیده بود، اضافه کرد:  سوال خوبی پرسیدید، ممنونم به خاطر این سوال. خونه به خونه نه به من پول داد و نه به دستیارانم. من پول خودم را به دستیارانم دادم می دانید چرا؟ چون انسان بزرگی هستم. الان هم باید به فیفا شکایت کنم. حالا بگویید چرا این سوال را از من می پرسید؟

خبرنگار برنا پاسخ داد برای این سوال را پرسیدم که اسکوچیچ، از مشکلات و فوتبال ایران شناخت داشته و به همین دلیل نباید اعتراض کند. اسکوچیچ برای پاسخ به این سوال بیان کرد: ببینید اگر بخواهیم نتایج را تصادفی به دست بیاورید، خیلی چیزها ممکن است به دست بیاورید. می توانید بازی را ببرید، چون از لحاظ بدنی شرایط بهتری دارید، تاکتیکی بهتر هستید و بازیکنان بهتری دارید یا می توانید بازی را به صورت تصادفی ببرید. من نمی خواهم مثل شما رقابت ها را تصادفی ببرم.

خبرنگار برنا در ادامه افزود: اما پیروزی های صنعت نفت تصادفی نبوده و به خاطر دانش شما به این مهم دست یافته، اسکوچیچ در این زمینه گفت: هر چه را می خواستید به شما توضیح دادم. آنها بهترین بازیکنان ایران را دارند.

شرایطی که من دارم مهمتر از قرارداد است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان با تاکید بر اینکه سلامتی از همه چیز مهمتر است، تصریح کرد: شرایطی که من دارم مهمتر از قرارداد است اما نمی دانم چه بگویم اما چیزهایی در زندگی است که بیشتر از فوتبال و قوانین آن ارزشمند است. مگر اکنون ما در روم باستان به سر می بریم؟ سلامتی مهم است یا نه؟

اسکوچیچ در خصوص پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در نهایت تصمیمش ماندن است یا رفتن، هیچ پاسخی نداد و ضمن تشکر از خبرنگاران از نشست خارج شد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دیدار هفته هجدهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود که با یک گل سه امتیاز این رقابت را به مهمانش واگذار کرد و از جایگاه چهارم به جایگاه ششم تنزل پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز