سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد:

مهم در آوردن سه امتیاز این دیدار از دهان شیر بود/تیم های بزرگ بسیاری از آبادان دست خالی برگشته اند/نگران نبود خلیل زاده در دیدار دربی نیستم

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۵۸۴۳۷
مهم در آوردن سه امتیاز این دیدار از دهان شیر بود/تیم های بزرگ بسیاری از آبادان دست خالی برگشته اند/نگران نبود خلیل زاده در دیدار دربی نیستم
یحیی گل محمدی گفت: بارها اهمیت این سه امتیاز را به بازیکنان یادآور شده بودم. خدا رو شکر که این سه امتیاز را توانستیم از دهن شیر در بیاوریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان یحیی گل محمدی پس از برد یک بر صفر تیمش از صنعت نفت آبادان اظهار کرد: سه امتیاز مهمی بود و بارها اهمیت این سه امتیاز را به بازیکنان یادآور شده بودم. خدا رو شکر که این سه امتیاز را توانستیم از دهن شیر در بیاوریم.

او با بیان اینکه بازی سختی را گذراندیم، گفت: هم زمین این دیدار مناسب نبود و هم جو ورزشگاه برای ما بسیار سنگین بود. با وجود هواداران صنعت نفت رقابت در خانه نفتی ها بسیار دشوار است و تیم های بزرگ بسیاری در اینجا بدون امتیاز زمین را ترک کرده اند. واقعا از کسب این سه امتیاز خوشحالیم و این برد ارزشمند را به هوادارن تقدیم می کنیم که دلشان همواره با ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: رقابت جان داری بود، از اینکه به حریف فرصت ایجاد موقعیت ندایدم خوشحالم، و در کار دفاعی هم خوب عمل کردیم و توانستیم تیم صنعت نفت را که بسیار هجومی و خطرناک است را مهار کنیم. البته می توانستیم با اختلاف گل بیشتر این دیدار را به پایان برسانیم اما اینگونه نشد، ولی مهم سه امتیاز بود که به دست آوردیم و امیدواریم در آینده هم به همین شکل ادامه دهیم.

گل محمدی در خصوص عملکرد بازیکن خارجی اش بیان کرد: اوساگونا امروز یکی از بهترین های ما بود. او در پرس و حمله آنچه را که خواسته بودیم انجام داد و فقط به خاطر اینکه یک دفاع به زمین بفرستیم او را تعویض کردم.

او در خصوص سوال خبرنگاری درباره دیدار آتی پرسپولیس اضافه کرد: صحبت در باره دربی پیش رو زود است و ترجیح می دهم در باره این دیدار صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اشتباه داوری در اعلام خطای منجر به گل پرسپولیس، گفت: به نظرم درباره سایل فنی صحبت کنیم بهتر است و گرنه ما بیش از پنج یا شش موقعیت گل زنی داشتیم که اگر داور خطا نمی گرفت شاید می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. شک نکنید ما در این دیدار برای برد آمده بودیم.

گل محمدی در خصوص شرایط تیمش افزود: نتوانستیم دیدار های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم و بدنسازی و لازم را انجام دهیم اما بازیکنان بزرگ و خوبی داریم و از هوش بالایی برخوردارند، در کنار همه اینها هم مشکلاتی وجود دارد که رفته رفته بیشتر هم می شوند و با این وضعیت دربی را هم در پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره شجاع خلیل زاده تصریح کرد: از اینکه او را در دیدار دربی نداشته باشیم، نگران نیستم زیرا جایگزین او کنعانی زادگان است که فیکس تیم ملی است. هر چند تیم دوم ما در این دیدار فرصت رقابت پیدا نکردند اما در کل برای من مهم گرفتن سه امتیاز در آبادان بود که خدا رو شکر تحقق پیدا کرد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مهمان تیم صنعت نفت آبادان بود که با یک گل سه امتیاز این رقابت را از میزبانش ربود و با 40 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز