با حضور مشاور رییس جمهور؛

۲۳ پروژه سرمایه‌گذاری با ۱۲۰۰ نفر اشتغال در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۹:۵۵
کد خبر: ۹۵۹۴۵۳
۲۳ پروژه سرمایه‌گذاری با ۱۲۰۰ نفر اشتغال در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،23 پروژه سرمایه‌گذاری با زمینه اشتغال برای 1200 نفر در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در آیین بهره برداری از این پروژه ها اظهار کرد: برای اجرا، انجام و بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و پنج میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.

مرتضی بانک افزود: از ابتدای امسال تا کنون هفت پروژه راکد غیر فعال در منطقه آزاد اروند با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی فعالیت شان را از سر گرفتند.

به گفته مشاور رییس جمهور کارخانه تولید سدیم فسفات، فرآوری کنجد، آب آشامیدنی، هیدروکربن‌های نفتی و انواع روغن‌های تصفیه مجدد، تجهیزات پالایشگاهی و تولید پوشاک هفت پروژه ای هستند که با ورود دوباره شان به چرخه تولید زمینه اشتغال ۷۱۲ نفر را فراهم کرده اند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد: در شهرک های صنعتی منطقه آزاد اروند ۱۷۸ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت دارند که از سوی منطقه آزاد اروند امکانات خوبی برای صادرات محصولاتشان مهیا شده است.

بانک در پایان تصریح کرد: خوشحالیم که در سال جاری توانستیم بخش مهمی از دغدغه های رهبری در زمینه توسعه اقتصادی را با انجام فعالیت ها و افتتاح پروژه های متعدد پاسخ دادیم، امیدواریم  بتوانیم در این مسیر گام های موثرتری بر داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز