دربی بسکتبالی خوزستان؛

آتشی که نفت به جان پتروشیمی انداخت/پالایش نفت ۷۶ - ۶۶ پتروشیمی بندر امام

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۵:۲۷
کد خبر: ۹۵۹۵۰۸
آتشی که نفت به جان پتروشیمی انداخت/پالایش نفت ۷۶ - ۶۶ پتروشیمی بندر امام
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر بود که در پایان با نتیجه 76 بر 66 مهمان خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر، امروز دوشنبه چهاردهم دی ماه در سالن سرپوشیده 17 شهریور میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر بود که در پایان با نتیجه 76 بر 66 مهمان خود را شکست داد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه 13 بر 23 به نفع تیم پتروشیمی به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم شاگردان هماد سامری با نتیجه 17 بر 12 به برتری رسید تا در مجموع پتروشیمی بندر امام با نتیجه 35 بر 30 برنده نیمه اول این دیدار شود.

در کوارتر سوم نیز پالایش نفت با نتیجه قاطع 29 بر 11 از میزبان خود پیشی گرفت. کوارتر چهارم این دیدار نیز با نتیجه 17 بر 20 به سود تیم به پتروشیمی رسید به پایان رسید.

به این ترتیب پالایش نفت آبادان با نتیجه نهایی 76 بر 66 برنده دربی بسکتبالی خوزستان شد تا در مجموع بردهای این تیم به عدد نوزدهمین برسد.

کوبل داوری این دیدار را محمدپور، کرمی و جواد مرادی تشکیل داده بودند و مسوولیت نظارت بر این دیدار  نیز بر عهده سلیمیان بود.

امتیاز آورترین بازیکن پالایش نفت در این دیدار سعید داور پناه با 24 امتیاز بود و سجاد مشایخی نیز با 14 امتیاز آورترین بازیکن پتر وشیمی بود.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیست و چهارم با 43 امتیاز به جایگاه دوم لیگ صعود کرد و تیم پتروشیمی بندر امام با 42 امتیاز به جایگاه سوم تنزل پیدا کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز